Det er også center jump jeg skal springe med. 
Hvad er forskellen på det kursus og så det tandem spring? Kan se man får 5 spring for 3000kr?? Og hvad giver det kursus ret til bagefter?
Har ikke lige været inde og kigge på hvilket kursus du hetyder til, men tænker det er et static-line kursus.
Det vil sige udløseren til skærmen sættes fast i flyet, så den udløser af sig selv når du forlader flyet. Så står der en mand på jorden med en radio og fortæller hvad du skal gøre for at styre, bremse, lande osv. (tænker noget af det er fortalt på forhånd).
Den film Niels har smidt op, ligner voldsomt meget den film jeg lavede med mit spring og kan kun anbefale det. Fik det i morgengave.
Det var en kæmpe fed oplevelse, dog kunne de godt have gjort opmærksom på det tog ca. ½ time at nå højden... Det var sku´ længe at sidde med følelsen af "det sker lige om lidt".
Fra de åbner døren til man hænger i luften når man ikke at tænke meget over hvor dumt det egentligt er, man gør bare som de siger og så er det ellers bare at nyde turen.
Jeg nød hvert sekund, MEN det var ikke et sus jeg behøver hver weekend, eller flere gange om året for den sags skyld. Nu er det prøvet, og skal helt sikker prøve det igen, men om det er når jeg fylder 30 eller 40, det må tiden vise. Jeg mangler jo også stadig Bungy Jump, så måske det skal testes inden jeg vender tilbage til skærmen?