Så fik jeg min debut med at optage og redigere med GoPro. For dælen det tager tid i starten, at få klippet alle stumperne sammen til noget brugbart. Og når man er 5 afsted, og der gerne skulle være lidt af alle, så er det desværre også problematisk at begrænse sig tidsmæssigt... 
Her er resultatet: http://youtu.be/mEq_ZWmq0cE
Søren
Hvad har du brugt til at klippe/klistre/eksportere med ?? det virker ikke som om din video ikke giver "flydende" billeder.. det hakker noget.
jeg har brugt Windows Live Movie Maker.....den koster nemlig gratis! Jeg har set, at mange bruger Pinnacle, men jeg ville lige prøve dette her først. Men jeg har godt nok også rodet noget op i grundmaterialet, så måske det kan give lidt problemer. Mange steder har jeg gjort klar til at opdele, for så senere at fortryde. Mit problem var næsten, at jeg havde for meget materiale, jeg skulle vælge ud fra.
Egentlig synes jeg, at der er mange (og nok) redigeringsværktøjer i Windows, men det tager en krig, når man skal gøre en film klar til at arbejde i. Er det et specielt problem i Windows, eller er det ligesådan i Pinnacle?
Søren