Forfatter Emne: Forpære skift  (Læst 2566 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mr.Sv

• Søndagskører
  • **
Forpære skift
« Dato: Marts 10, 2012, 03:03:34 pm »
Så er mc hjemme og næsten klar. Jeg har købt anden forpære som skal i. Det er en naked og med den store lygte. jeg kan se i venstre side er en lille skrue som strammer på en fjedrer. Hvis jeg løsner den, falder lygtehuset så af og jeg kan komme til, eller hvordan gør jeg ? Gode råd tages imod md glæde .. Jeg husker ikke at røre ved pæren :-)
Sv1000N K6

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
Sv: Forpære skift
« Svar #1 Dato: Marts 10, 2012, 03:06:21 pm »
Så er mc hjemme og næsten klar. Jeg har købt anden forpære som skal i. Det er en naked og med den store lygte. jeg kan se i venstre side er en lille skrue som strammer på en fjedrer. Hvis jeg løsner den, falder lygtehuset så af og jeg kan komme til, eller hvordan gør jeg ? Gode råd tages imod md glæde .. Jeg husker ikke at røre ved pæren :-)

Kik på dit lygtehus(ikke den lille skrue ude foran)

Der sidder to skruer i lygtehuset neders i siderne som du bare skal skrue ud. Så kan du komme til at skifte pære ;)
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
« Svar #2 Dato: Marts 10, 2012, 03:06:59 pm »

Kik på dit lygtehus(plastikken)(ikke den lille skrue ude foran)

Der sidder to skruer i lygtehuset neders i siderne som du bare skal skrue ud. Så kan du komme til at skifte pære ;)
SV1000N K7 - V2 Power
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Mr.Sv

• Søndagskører
  • **
« Svar #3 Dato: Marts 11, 2012, 09:24:34 am »

Kik på dit lygtehus(plastikken)(ikke den lille skrue ude foran)

Jeg har skruet de 2 skruer ud, men den hænger fast i et eller andet foroven. Jeg kan ikke se hvad. Hvad gør jeg forkert ?`Jeg kom til at løsne den skrue med fjedrer, er det skidt ? :-) Jeg vil nødig ødelægge noget, og det kan da ikke passe jeg har så svært ved at skifte en pære ?  :-)

Sv1000N K6

Husum

• Roadracer
« Svar #4 Dato: Marts 11, 2012, 12:03:28 pm »
Den sidder ikke rigtig fast, du skal bare trække forsigtigt nedad.
Min SV 1000 N på MCG: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35338&xl=true

Der findes kun én ting der er sjovere end ting på 2 hjul - De samme ting på 1 hjul.

Mr.Sv

• Søndagskører
  • **
« Svar #5 Dato: Marts 11, 2012, 03:03:34 pm »
Den sidder ikke rigtig fast, du skal bare trække forsigtigt nedad.

Som den ægte mekaniker jeg er  :loser:  Fik jeg nu ødelagt det hele. Jeg fik skiftet pæren, men den fjeder røg ud og tog den lille hvide pladstik ting med sig. Fjederen kunne jeg ikke sætte på manuelt, så det er nu en reservedel, men det betyder jo nok mit lys ikke er indstillet korrekt .. Burde jeg ikke køre til en forhandler med det, eller kan jeg evt selv redde mit projekt ? :-) 
Sv1000N K6

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
« Svar #6 Dato: Marts 11, 2012, 03:08:16 pm »
Den lille skrue er en justeringsskrue... ;)
SV1000N K7 - V2 Power