Forfatter Emne: Montage af seat tail cover  (Læst 2346 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

crillegs

• Scooterfjæs
  • *
  • SV650SAK7
Montage af seat tail cover
« Dato: Marts 13, 2012, 04:51:55 pm »
Hey Guys

Jeg har forsøgt at montere en lille nummerpladeholder, bestilt fra Ebay, men da fittings var en by i Rusland, skal jeg enten bestille en Hamicad Fender Eliminator eller lave nogle kraftige, og i sidste ende, ikke særligt tilfredsstillende modifikationer af den købte nummerpladeholder.

Nå, men jeg tænker at det nok er på tide at få samlet skidtet igen, så jeg monterer den retarderede nummerplade holder der følger med som standard og fastspænder både mud-guard og undertray.

Da jeg så skal montere mit seat tail cover (ja, altså bagkåben eller hvad man vil kalde den - selvsamme stykke plastik som hvor bremselys sidder), sidder de 4 små huller til push-pins noget forskubbet og kan derfor ikke monteres. Bagkåben er dog langt nok fremme til at kunne skrue alle skruer der fæstner den, fast og både undertray og bagskærm er monteret fint.

Er der nogle der har nogle gode råd? Kan undertrayet flytte sig lidt frem og tilbage?

Eller bør jeg bare volde mit seat tail cover noget mere? Jeg synes i forvejen det er rimeligt skrøbeligt og det er vist også en af de lidt dyrere reservedele :-)

Håber i kan forstå mit spørgsmål - og måske også min frustration  :?

Bedste Hilsner,

Christian

Én mast, 2 Hjul, 7 verdenshave og et utal af fremtidige svingture

crillegs

• Scooterfjæs
  • *
  • SV650SAK7
Sv: Montage af seat tail cover
« Svar #1 Dato: Marts 13, 2012, 05:12:35 pm »
Til yderligere oplysning, minder situationen meget om billedet under Step 9 i flg. guide:

http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=106525

Det er bare lidt værre - man skal ligesom holde bagkåben på plads, før at man bare kan få Push-pins igennem (de sidder ikke fast efterfølgende!).

Søren F

• Sandt SVin
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Montage af seat tail cover
« Svar #2 Dato: Marts 13, 2012, 06:38:07 pm »
Prøv at pille det meste af - og sætte det på igen. Det virkede for mig så vidt jeg husker....
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

crillegs

• Scooterfjæs
  • *
  • SV650SAK7
Sv: Montage af seat tail cover
« Svar #3 Dato: Marts 14, 2012, 01:17:24 am »
SMUKT!

Du havde i ret Søren:

Ved faktisk at afmontere undertrayet og skubbe det på plads igen, kunne jeg hurtigt se at det også sad som det plejede og hullerne passede perfekt!

Jeg havde blot skubbet undertrayet ned og tilbage op igen på plads - uden først at skubbe det frem, og af ukendte årsager sidder det først perfekt når man har skubbet det helt frem mod fronten, løftet det op og bagefter hevet det på plads igen :-)

10 point!  :orkester: