Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Er det noget vores folk med "udstyret" i orden kunne overtales til Jesper, Nyg
Citat fra: Lars LEr det noget vores folk med "udstyret" i orden kunne overtales til Jesper, Nyg Sad jeg også lige at tænkte på..Jeg hiver kameraet med
Det kunne jo være rart med lidt "køre-billeder" til afveksling i stedet for "kaffe-billeder". Det gør jo ikke noget med lidt gode minder fra en fantastisk 2005-sæson.
det det skide link SVea smed i sidste uge
Citat fra: Lars LDet kunne jo være rart med lidt "køre-billeder" til afveksling i stedet for "kaffe-billeder". Det gør jo ikke noget med lidt gode minder fra en fantastisk 2005-sæson.Håber ikke du dermed mener, at kaffebilleder IKKE er gode minder Citat fra: Hønsedet det skide link SVea smed i sidste uge
hey søgte på blandede turbilleder, men der kom ikke noget frem, hjælp mig da så jeg kan se de fotos
også en tak for turen herfra - det var sgu hyggeligt Gode billeder - så tak til nyg og Lars L for dem - Glæder mig til at se JespersJeg var lige sv-rider nogle minutter på vejen hjem - go sjaw - måske man skulle lave sådan et swinger-party hvor man prøvede hinandens cykler - hmm måske det ikke er så smart med den ulykkesfrekvens der er herinde tør ikke tænke på hvad jeg skulle have gjort hvis jeg havde kvadret Capones cykel