Tror sku' turen var for kort til at man kan udtale sig objektivt om hvad der kører bedst - Det er to vidt forskellige motortyper og fører stillinger.
Synes helt ærligt at Z750 var utroligt letkørt og tilgivende. Det er SVer'en også på sin egen måde. Men det jeg lagde mest mærke til var den hurtige respons ved langsom kørsel - kan udmærket forestille mig at Z750 ville egne sig bedre end SVeren i tæt bytrafik. Derudover bemærker man let det øgede lufttryk som følge af den manglende kåbe på Z750 - Dog ikke det store problem ved den kørsel vi præsterede idag, men kan forestille mig at det bliver irriterende på motorvej. Rent mekanisk må jeg indrømme at gearskiftet gik bedre på Z750 end på SVeren. Men ret skal være ret og jeg følte mig nu mere sikker på min egen SV når det kom til sving - ville også være underligt andet - det er jo den maskine jeg kører på til dagligt. Må dog indrømme at hvis starutten ved MC-hjørnet havde givet mig en tur på Z750 da jeg kiggede efter MC i sin tid - så havde jeg købt den og ikke SV'en, for Z750 kører godt og der er spark nok i motoren til at trække fra SV650. Så hvad er bedst? - Tja - ingen af delene er ihvert fald et dårligt valg.