Jeg er så absolut ikke fan af hverken Chelsea, Real Madrid, Bayern München eller Uefalona! For mig banker hjertet kun for FCK, og det har det gjort siden 93. Jeg elsker en god fodboldkamp, uanset hvem der spiller, og det jeg så i går, var underholdning i verdensklasse. Om man kalder det fortjent eller ej, så synes jeg at det er noget af en præstation at holde Barca stangen i næsten 60 min, med en mand i undertal, på udebane, i en Champions League semifinale! Under normale omstændigheder burde Barca have splittet dem ad, men for første gang i 3 år har de en lille bitte formkrise, og den træder så ind på det værst tænkelige tidspunkt, hvor man nu har smidt mesterskabet og Champions League titlen....
Mit indlæg var egentlig ment som, at jeg elsker at Barca er ude, da de er på alles læber. Selv TV3 som burde være neutrale har jo en forkærlighed for dem, og det er til tider ligetil at
over.
Herligt at se en underdog vinde, og jeg har personligt ingen favorit til at vinde det hele, men jeg tror alligevel at Madrid napper titlen. Men aftenens semi bliver mindst ligeså spændende som den i går.
God kamp!