Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Jesper JensenAltså, Jeg er 23 og bliver ALDRIG spurgt om ID.. - Tror at grænsen er lidt lavere.. (måske 21)Jeg er også 23 og jeg bliver altid spurgt om ID (og om mit telefonnummer og mine mål )
Altså, Jeg er 23 og bliver ALDRIG spurgt om ID.. - Tror at grænsen er lidt lavere.. (måske 21)
Jeg blev faktisk skudt til at være 23 år i weekenden da jeg var på øvelse... Fedt... og blev jeg lige glad...
Citat fra: SVeaCitat fra: Jesper JensenAltså, Jeg er 23 og bliver ALDRIG spurgt om ID.. - Tror at grænsen er lidt lavere.. (måske 21)Jeg er også 23 og jeg bliver altid spurgt om ID (og om mit telefonnummer og mine mål )Jeg blev faktisk skudt til at være 23 år i weekenden da jeg var på øvelse... Fedt... og blev jeg lige glad...
Troede sku' da i det mindste man skulle fløjte på en tirsdag eller sådan noget for at blive skudt i dagens Danmark!
Citat fra: CaponeTroede sku' da i det mindste man skulle fløjte på en tirsdag eller sådan noget for at blive skudt i dagens Danmark!Capone>Tager du ikke nogle af de piller du har spist idag med til julefrokost?? - De ser ud til at virke godt Stive stodder
Citat fra: MajseCitat fra: SVeaCitat fra: Jesper JensenAltså, Jeg er 23 og bliver ALDRIG spurgt om ID.. - Tror at grænsen er lidt lavere.. (måske 21)Jeg er også 23 og jeg bliver altid spurgt om ID (og om mit telefonnummer og mine mål )Jeg blev faktisk skudt til at være 23 år i weekenden da jeg var på øvelse... Fedt... og blev jeg lige glad... Ja Majse - men der havde du også makeup på (Eller godt med sådan en tråd - til lige at vågne på!!)
bla bla bla