hejsa !
så vil jeg også komme med et indlæg her..
det kunne blive langt, hvis jeg skulle fortælle alle "for og imod"
men nå du nu er ved at tage dit kort nu, så vil min første indskydelse være at du skal købe en 6½'er.
har selv en 6½'er og den er masser meget sjov til mig, jeg købte min i sommers. blev forelsket i en v2'er efter at prøvet den hos SPH motor i foråret.
det kommer jo lidt an på hvad du er for én..........
og husk at være ærlig over for dig selv..... hvis du er et nogenlunde roligt gemyt, som GODT kan styre sig og bare giver den gas når det går ligeud. og måske bare godt kan li at ha en 1000'er. -så synes jeg det er fair nok at du køber en 1000'er. ..jeg har selv en kammerat der er ved at tage mc kort nu og vi ha en 900 Fireblade.. fred være med det, for jeg ved at han ikke er lige så "syg i potten" som mig
og en "blade" fra 94 har "kun" 130 hk, så det er jo ikke så pokkers meget mere end en gixxer 600 ...der er så lige det med momentet..
men hvis du godt kan li at gi den gas og evt rive den på hjul.
..muligvis har du også allerede nogle banedage i tankerne, og har klistret Knee-sliders på din dragt, så vil jeg -næsten for din egen skyld anbefale dig at købe lille-bror'en... jeg er SUPER glad for min, den giver mig masser af sjov, og når det går stærkt føler jeg at jeg bruger "hele maskinen"
6½'eren har ca 70 hk, det kan måske ikke syne´af så meget på papiret, men på en v2'er er det rigtig fint. der udemærket bundtræk i den, men kan ikke sammenlignes med en 1000'er.
har flere gange siddet og "surmulet" når Jannik ligger fra land i 2. gear....
men som "nybegynder" vil jeg da gi dig, at det kan være svært at vide hvordan du vil køre og hvad du går op i....
jeg selv havde et godt og lærerigt styrt henover et stødhegn og ud på en mark, efter ca 3 uger på min gsxR 400...
jeg mener selv at det har givet mig den fornødne respekt for maskinen..
..muligvis er det aftaget lidt for meget... men hva fanden.. "
så omvendt... hvis du "vil køre galt" så skal det nok komme !