Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Gregers efter August 14, 2012, 05:44:12 pmCitat fra: Morten1970 efter August 14, 2012, 02:16:53 pmMest stabile ?? - du kunne overveje 3.11 eller Windows for workgroups, det er stabilt Ved dog ikke lige mht dine applikationer Sorry for spam Hehehe... Altså med mindre man er hardcore IT ekspert, så er Windows bare ustabilt uanset hvilken version man kører...Jeg vil ikke gå så langt som at kalde mig IT ekspert, men jeg har altså ikke haft nævneværdige problemer med hverken XP, Vista eller 7! Og jeg har i hvert fald haft lige så meget/lidt bøvl med min kærestes Mac
Citat fra: Morten1970 efter August 14, 2012, 02:16:53 pmMest stabile ?? - du kunne overveje 3.11 eller Windows for workgroups, det er stabilt Ved dog ikke lige mht dine applikationer Sorry for spam Hehehe... Altså med mindre man er hardcore IT ekspert, så er Windows bare ustabilt uanset hvilken version man kører...
Mest stabile ?? - du kunne overveje 3.11 eller Windows for workgroups, det er stabilt Ved dog ikke lige mht dine applikationer Sorry for spam
Den absolut eneste grund til at køre 64 bit er som andre har skrevet hvis der er over 3 Gb RAM i maskinen.1 Gb RAM kan ikke bruges til en fis - Windows XP kan køre på 1 Gb RAM hvis man kun åbner 1 eller 2 programmer.
Citat fra: Nikolaj efter August 14, 2012, 10:04:19 pmDen absolut eneste grund til at køre 64 bit er som andre har skrevet hvis der er over 3 Gb RAM i maskinen.1 Gb RAM kan ikke bruges til en fis - Windows XP kan køre på 1 Gb RAM hvis man kun åbner 1 eller 2 programmer.Har talt med Sajmon om det og den bliver opgraderet til 4GB ram ved lejlighed og får derefter smækket noget 7 på i stedet for Vista.
Windows har lavet et lille program, som kan fortælle om dine komponenter kan køre på win 7Og udover det, så er win 7 mindre krævende på systemresurserne end XP, så vælger man at køre uden "glas", smarte skygger og "flip up" effekter, vil maskinen som den står idag være hurtigere på win7 end XP...