Forfatter Emne: realplayer  (Læst 8332 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

El Bola

• Gæst
realplayer
« Dato: Oktober 18, 2012, 07:31:26 pm »
hey

beklager at det ikke er en mc-relateret emne

men der skulle ikke tilfældigvis være nogen herinde som har forstand på realplayer vel ?

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
Sv: realplayer
« Svar #1 Dato: Oktober 20, 2012, 08:29:01 pm »
Forstand på det? Undskyld på forhånd for spam og ting du ikke kan bruge til noget, men det bedste råd ang. RealPlayer er vist bare at undgå det helt. ;)

Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #2 Dato: Oktober 20, 2012, 08:57:43 pm »
Jeg har rodet en del med den og encoderen back in the days hvor det var det førende streamingformat.

Hvad er problemet?
Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

MKN

• Sandt SVin
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
realplayer
« Svar #3 Dato: Oktober 20, 2012, 09:54:36 pm »
Findes det stadigvæk ? :D
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

El Bola

• Gæst
« Svar #4 Dato: Oktober 20, 2012, 10:06:11 pm »
fedt nok skurken fra dallas  :D

ser du jeg har en mac og jeg har downloadet realplayer. og jeg downloader en del videoer fra youtube, hvorefter jeg har gemt dem i en folder for at kunne afspille dem senere. men men men her på det sidste har jeg ikke kunne få videoerne til at afspille. jeg kan sagtens downloade dem men de afspiller ikke, boksen der kommer frem er helt sort.

jeg har prøvet at reset realplayer og det virker stadig ikke

jeg har prøvet at slette det gamle og installere nyt og det virker stadig ikke

det er vigtigt for mig at gemme disse filer for at kunne afspille dem senere. men det har ikke virket i et stykke tid nu

har du nogen ideer om hvad det kunne være???

El Bola

• Gæst
« Svar #5 Dato: Oktober 20, 2012, 10:08:35 pm »
Forstand på det? Undskyld på forhånd for spam og ting du ikke kan bruge til noget, men det bedste råd ang. RealPlayer er vist bare at undgå det helt. ;)

ok kan du anbefale noget andet da siden du siger at man skal undgå det helt. fordi jeg kan ikke finde noget andet hvor man kan downloade det på samme måde som realplayer  :)

El Bola

• Gæst
« Svar #6 Dato: Oktober 20, 2012, 10:10:11 pm »
Findes det stadigvæk ? :D

I høj grad, men jeg ved ikke om der skulle være nogle problemer med det lige for tiden hvis man også har installeret flashplayer

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
« Svar #7 Dato: Oktober 20, 2012, 10:15:38 pm »
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

El Bola

• Gæst
« Svar #8 Dato: Oktober 20, 2012, 11:00:14 pm »
Hent VLC player, den æder alt :)

http://www.videolan.org/vlc/download-macosx.html

ok jeg prøver med det men hvordan downloader man???

MKN

• Sandt SVin
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
realplayer
« Svar #9 Dato: Oktober 21, 2012, 04:10:35 am »
http://bit.ly/RScuXB - Der har du svaret :-)
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Sajmon

• Sandt SVin
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
« Svar #10 Dato: Oktober 21, 2012, 06:14:41 am »
Man henter med http://www.youtubedownloadersite.com/ som kan konvertere til lige det du vil have.

Så afspiller man med VLC, som afspiller 99% af alle formater, og er en langt overlegen player i forhold til realplayer (giiisp)...  :grin:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

El Bola

• Gæst
« Svar #11 Dato: Oktober 21, 2012, 10:54:48 pm »
Man henter med http://www.youtubedownloadersite.com/ som kan konvertere til lige det du vil have.

Så afspiller man med VLC, som afspiller 99% af alle formater, og er en langt overlegen player i forhold til realplayer (giiisp)...  :grin:

hmmm hvis man skal downloade med Elmedia så skal man tage pro versionen og betale for det. det gider jeg ikke.

Og VLC kan jeg ikke få til at virke

realplayer er ikke slået endnu mester  :D

desuden det gode ved realplayer er at du kan downloade flere videoer samtidigt. kan man overhovedet det i elmedia player og VLC ??
« Senest Redigeret: Oktober 21, 2012, 10:58:33 pm af El Bola »

El Bola

• Gæst
« Svar #12 Dato: Oktober 21, 2012, 11:03:12 pm »
http://bit.ly/RScuXB - Der har du svaret :-)

virker ikke ordentligt. jeg trykker på download men den downloader ikke over halvdelen af videoerne

sorry to say it......crap  :D

realplayer ikke slået endnu   :innocent:

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #13 Dato: Oktober 22, 2012, 09:06:14 am »
Ja, jeg ville så også have foreslået VLC...

Jeg gætter i hvert fald på at du mangler det codec der kan afspille filerne.

Det ville hjælpe en hel del hvis du kunne sende en af filerne til mig eller uploade et eksempel her på forum. Dermed kan vi afgøre hvilket program der skal til at afspille dem så du kan komme af med RealPlayer. For der ER helt sikkert bedre alternativer derude!

Jeg smider dig lige en PM med min private mail adresse...
Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Sajmon

• Sandt SVin
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
« Svar #14 Dato: Oktober 22, 2012, 12:32:00 pm »
Realplayer er da slået med flere bådslængder. Hvis den var så fantastisk, ville du jo ikke spørge om alternativer...  :blink:

Pro versionen koster ikke andet end småpenge, så det er vist bare et spørgsmål om at smide sin nærighed overbord.
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!