Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: skurkenfradallas efter December 18, 2012, 03:22:47 pmDet er close race imellem 2/2, 23/2 og 9/3 som p.t. er i førerposition...Jeg synes at det lyder som en rigtigt god ide med 9/3 og muligheden for at køre en tur hvis vejret tillader det.Måske vi så småt kan begynde at snakke med nogen om at lægge lokaler til?Der er blevet foreslået Flakene og Morgenhhår(d) har vi tidligere haft stor succes med.Syntes den 2/2 lyder som en rigtig dårlig dag!!
Det er close race imellem 2/2, 23/2 og 9/3 som p.t. er i førerposition...Jeg synes at det lyder som en rigtigt god ide med 9/3 og muligheden for at køre en tur hvis vejret tillader det.Måske vi så småt kan begynde at snakke med nogen om at lægge lokaler til?Der er blevet foreslået Flakene og Morgenhhår(d) har vi tidligere haft stor succes med.
Citat fra: Gregers efter December 18, 2012, 05:03:06 pmCitat fra: skurkenfradallas efter December 18, 2012, 03:22:47 pmDet er close race imellem 2/2, 23/2 og 9/3 som p.t. er i førerposition...Jeg synes at det lyder som en rigtigt god ide med 9/3 og muligheden for at køre en tur hvis vejret tillader det.Måske vi så småt kan begynde at snakke med nogen om at lægge lokaler til?Der er blevet foreslået Flakene og Morgenhhår(d) har vi tidligere haft stor succes med.Syntes den 2/2 lyder som en rigtig dårlig dag!! Har fjernet min stemme den 2/2 så Gregers ikke tuder mere , betyder ikke det store for mig hvilken af de 3 dage det bliver alligevel
har natte vagt den weekend - ligger lidt energi for at få byttet den - altså vagten og ikke julefrokosten...