Tanken har strejfet mig et par gange, at finde noget lidt kraftigere end min sv650. Men hver gang jeg kigger hvad der findes på markedet, synes jeg ikke rigtigt jeg finde det "rigtige". Er der nogen der kan hjælpe med lidt inspiration?
Mine kriterier er som følger:
-Maks pris 70-80k.
-En maskine med "sporty" køreegenskaber.
-En egenvægt der helst ligger under 200kg.
-Ud over at være legetøj, er det samtidig mit eneste transport middel. Så jeg vil ikke sidde helt sammenkryllet, og den skal gerne have lidt kåbe til at tage vand og blæst.
-Det skal ikke være en 4pattet racer, for så ryger mit kørekort. Hver gang jeg har været på ryggen af sådan en, har hastigheden skulle længere op for at have det samme sjov

Det ville være åbenlyst at hoppe på et SVin. Jeg har prøvet sådan en adskillige gange nu, og jeg må sige at jeg er forelsket i den motor. Men personligt har jeg stadig mere sjov på en 650 på de små snoede veje. Den er mere, jeg tror det bedste ord jeg kan finde er "harmonisk".
Så har jeg overvejet at peppe motoren i min 650 op. Ja jeg ved godt det er dyrt, 1000kr på ekstra hestekraft eller dyrere. Og ja, jeg får det heller ikke igen, hvis jeg alligevel kommer på den ide at maskinen skal sælges.
Er der nogen maskiner jeg fuldstændig har overset? Feedback, tak!