Forfatter Emne: SV1000 k4 - Kender I den her cykel?  (Læst 7927 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

jgo

• Søndagskører
  • **
SV1000 k4 - Kender I den her cykel?
« Dato: Februar 14, 2013, 05:45:30 pm »
Jeg har fået øje på den her sv 1000 k4 på 123mc.dk og har egentlig lyst til at se nærmere på den.

http://www.123mc.dk/suzuki-sv-1000-street/mcid-61576s6

Den har dog fået lidt mere end en almindelig overhaling og er ret modificeret(!), så jeg vil høre, om nogen af jer kender cyklen/ejeren?

Umiddelbart ser det fornuftigt ud, det der er lavet, men det ville være rart at vide, at det ikke er et sminket lig  :)

På forhånd tak!

LyngeM

• Søndagskører
  • **
  • Endelig SV-ejer...
SV1000 k4 - Kender I den her cykel?
« Svar #1 Dato: Februar 14, 2013, 05:53:15 pm »
Det er Sajmon der har den. Han er bruger her på forum og på motorcykelgalleri.dk

Som jeg tolker det, uden nogensinde at have mødt ham, så er han det nærmeste man kommer en SV1000 guru her i kongeriget. :)

Så den cykel tror jeg ikke du går galt i byen med, har faktisk selv haft den i kikkerten, men har ikke kunnet finde pengene endnu.... ;)
2003 SV 1000 S, sort, med 2i1 udstødning, USD gaffel fra 2003 GSXR 750, små blink og andet lir.

-BR-

• Sandt SVin
Sv: SV1000 k4 - Kender I den her cykel?
« Svar #2 Dato: Februar 14, 2013, 05:54:01 pm »
Hehe det ligner da sørme Sajmon's så tror roligt du kan regne med en fed MC med alle de rigtige opgraderinger som kører godt :)

Mon ikke han selv giver lidt mere input herinde :)
GSX-R 600 K7

Gregers

• Sandt SVin
  • I ride naked...
« Svar #3 Dato: Februar 14, 2013, 06:38:05 pm »
Hahaha... nope, den cykel er der vist ikke meget andet end positivt at sige om!

Der er ikke mange cykler på gaden (eller på banen) der kan prale af at have haft så kyndige hænder på sig som den, så ingen bekymringer der.

« Senest Redigeret: Februar 14, 2013, 06:43:12 pm af Gregers »
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Hollowpoint

• Sandt SVin
  • Sømand så det gynger!
« Svar #4 Dato: Februar 14, 2013, 06:45:53 pm »
 :thumbsup: på ovenstående!

Og ja, det er Sajmons  :whipped:
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

Sajmon

• Sandt SVin
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
« Svar #5 Dato: Februar 14, 2013, 06:54:19 pm »
Det er min.   :mrgreen:

Og skal du se nærmere på den, så er det ved at være tid. Der er en handel igang og den potentielle køber kommer og afslutter mandag...
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

jgo

• Søndagskører
  • **
« Svar #6 Dato: Februar 14, 2013, 07:31:24 pm »
Bum, det var hurtigt  :D

Så hurtigt kan jeg nok ikke handle - udover at se den vil jeg også gerne prøve en tur inden et eventuelt køb.

Men den ser lækker ud, så den skal nok ryge mandag.

Jeg må se mig om efter en anden.

Tusind tak for svarene!

Sajmon

• Sandt SVin
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
« Svar #7 Dato: Februar 14, 2013, 08:58:09 pm »
Den har stået til salg siden August hvor jeg gjorde op med mig selv at jeg rent faktisk ville af med den, og der har været masser af købere for at kigge, snakke og love alt muligt, men den står her stadig.

Nu presser sæsonstarten så på, så mon ikke der sker noget. Uanset hvad, er du velkommen til at komme og kigge. Prøvetur er kun afhængig af vejret, men det er sgu nok lidt risky lige nu.  :)
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Hr.Maul

• Plastikrocker
  • huba huba
« Svar #8 Dato: Februar 14, 2013, 09:16:28 pm »
jgo: Jeg har været én af de mulige købere og jeg kan kun anbefale du kigger på den. Den er vist den mest opgraderede SV1000 du vil finde, på alle punkter. Jeg havde desværre ikke selv solgt og manglede lånemuligheder dengang  :(
Du skal dog passe på da det kan være vanedannede at prøve en SV1000 
SV1000N - ZX10R bagdæmper - Wirth progressive fjedre - PiperX filter - MIVV Titanium - armerede slanger - plov - Rizoma lir

Thomas-R

• Sandt SVin
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
« Svar #9 Dato: Februar 15, 2013, 08:42:14 am »
Håber sq den får ny værdig ejer :D  held og lykke med salget, det må jo lykkedes på et tidspunkt..

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
« Senest Redigeret: Februar 15, 2013, 08:43:56 am af Thomas-R »
Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

Gregers

• Sandt SVin
  • I ride naked...
« Svar #10 Dato: Februar 15, 2013, 09:13:36 am »
Håber sq den får ny værdig ejer :D  held og lykke med salget, det må jo lykkedes på et tidspunkt..

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2

Og når det gør, så er du altid velkommen til at skrue lidt på min når du får abstinenser.  :mrgreen:

Sorry for spam...
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

jgo

• Søndagskører
  • **
« Svar #11 Dato: Februar 15, 2013, 09:46:03 am »
jgo: Jeg har været én af de mulige købere og jeg kan kun anbefale du kigger på den. Den er vist den mest opgraderede SV1000 du vil finde, på alle punkter. Jeg havde desværre ikke selv solgt og manglede lånemuligheder dengang  :(

I know - desværre. Jeg købte en sidste forår, solgte den igen i efteråret, fordi jeg ikke havde tid til at køre på den, og nu har jeg KÆMPE abstinenser.

@Sajmon - jeg holder øje, og hvis den ikke er solgt, når vejret bliver lidt bedre, så vil jeg meget gerne se den. Den ser lækker ud, og jeg er lidt spændt på, hvor meget forskel affjedringen gør.

Thomas-R

• Sandt SVin
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
« Svar #12 Dato: Februar 17, 2013, 06:20:51 pm »

I know - desværre. Jeg købte en sidste forår, solgte den igen i efteråret, fordi jeg ikke havde tid til at køre på den, og nu har jeg KÆMPE abstinenser.

@Sajmon - jeg holder øje, og hvis den ikke er solgt, når vejret bliver lidt bedre, så vil jeg meget gerne se den. Den ser lækker ud, og jeg er lidt spændt på, hvor meget forskel affjedringen gør.

Det er som nat og dag, har dog kun prøvet med progresive fjedre og en zx10r dæmper, da jeg først har fået gixxer gaffel på i vinters, men det skulle være endnu bedre. Og jeg GLÆDER mig til det er sne og salt frit igen  :lmao:

Havde sq sparet en del knaster hvis Sajmons havde været til salg da jeg købte min  :mrgreen:
Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....