Forfatter Emne: Nyt job????  (Læst 18286 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Nyt job????
« Dato: November 30, 2005, 11:55:24 am »
--------------------------------------------------------------------------------

Hej Alle

Jeg vil hører om nogen kender nogen som måske kender nogen der har brug for en salgsassistent ... Fra d.d
Igår 10 minutter inden fyraften fik jeg den sørgelige nyhed at jeg ikke skal være på min arbejdsplads mere... Altså en fyring... Damn tænkte jeg.. det var lige godt s.....! jeg kunne ikke lide og være der til sidst, stemningen var MEGET trykket . men jeg ville nu godt selv have sagt op..  , nå men jeg har så 3 mdr, hvor jeg kan gå hjemme og lave alt muligt andet.. Men det er ikke mig at gå hjemme... KEDELIGT.. så hvis nogen kan hjælpe mig, så vil jeg da være ekstrem glad....    

Mange knus
Majse / mobil nr.: 60 740 760 - Ring hvis I hører noget...

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Nyt job????
« Svar #1 Dato: November 30, 2005, 11:57:29 am »
Kæmpe mega trist at høre  :evil:
Kan godt huske da jeg selv prøvede den tur for godt tre år siden, det var fandeme ikke muntert  :?

Men se lyst på det ! En krudt ugle som dig, kan bruges rigtigt mange steder  :wink:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
Nyt job????
« Svar #2 Dato: November 30, 2005, 11:58:59 am »
Kedeligt :( :( :( Men det er da positivt du tilsyneladende er blevet fritstillet :D Så er der jo mulighed for dobbelt løn hvis det lykkes dig at finde noget hurtigt. Det håber jeg du gør, det bedste herfra.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Nyt job????
« Svar #3 Dato: November 30, 2005, 12:06:58 pm »
Hej Majse,

Hvad har du før arbejdet med?

Jeg kommer rundt til mange forskellige virksomheder hver dag og vil gerne holde øjne/ører åbne..

Vi kommer i øvrigt selv til at mangle en sælger i løbet af kort tid.. - Det er dog med fokus på Hardware/Software-salg?
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
Nyt job????
« Svar #4 Dato: November 30, 2005, 08:04:14 pm »
Jamen jeg er ufaglært salgsassistent og har været det siden 97' . Har siddet og haft meget kundekontakt, ordrebehandling, kredinotaer, og tilbudsgiver... meget forskelligt... Er MEGET lærenem... :o))

Knus Majse

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Nyt job????
« Svar #5 Dato: November 30, 2005, 09:14:06 pm »
Citat fra: Majse
Jamen jeg er ufaglært salgsassistent og har været det siden 97' . Har siddet og haft meget kundekontakt, ordrebehandling, kredinotaer, og tilbudsgiver... meget forskelligt... Er MEGET lærenem... :o))

Man skal ikke se skævt til det at være ufaglært i hvert fald. Min søns far er udlært salgsassistent indenfor reservedele, men har nu et firma, der sælger og laver support til Macintosh computere. Han har ingen uddannelse indenfor området overhoved, men har åbenbart været meget lærenem (i forbindelse med det i hvert fald  :wink:  )
Og som de andre skriver, så er du sgu en frisk og gæv pige!! Du er kommet op på cyklen efter dine tilt, du kommer også ud og får et fedt job igen. Tror der er mange af os herinde, der gerne vil skrive en masse pænt om dig til dine ansøgninger
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
Nyt job????
« Svar #6 Dato: December 01, 2005, 09:18:41 am »

Citat fra: Svea
Tror der er mange af os herinde, der gerne vil skrive en masse pænt om dig til dine ansøgninger

Hvor er du sød... tak... smiler genert lige nu... :P  :P  :P

Kristian S

• Søndagskører
  • **
Nyt job????
« Svar #7 Dato: December 05, 2005, 02:41:09 pm »
Dette er klippet fra Aagesen.dk...

Du har jo interessen for MC osv. så det kunne måske være noget..
Jeg ved dog ikke hvor du bor.... :D

Vi søger pr. 1. februar en medarbejder til en 25 timers stilling.

Jobbet består hovedsagelig i at sælge motorcykelbeklædning, lige fra hjelme til støvler. Men du vil indgå i et butiks team med fire andre, der alle tager del i de arbejdsopgaver der er i butikken.

Vi forventer du er smilende person, der er mellem ca. 30 og 50 år. Er motorcyklist, og har erfaring med kundebetjening.

Branchekendskab en fordel, men ikke en nødvendighed.

Har vi vagt din interesse til jobbet, så skriv til Gitte, enten på mail eller post adresse.

gitte@aagesen.dk - eller

Aagesen motorcykler - Hvidovrevej 3 – 2610 Rødovre - att.: Gitte Aagesen.

SV 1000 SK4 - Sølv

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Nyt job????
« Svar #8 Dato: December 05, 2005, 05:50:40 pm »
Citat fra: Kristian S

YES SIR :!: :!: Vi skal da ha Majse ind hos Aagesen  8)
Med kun 25 timer om ugen er der også ekstra tid til at bage kage og deltage i fællesture  :D
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
Nyt job????
« Svar #9 Dato: December 06, 2005, 12:19:23 pm »
Citat fra: Kristian S

Du har jo interessen for MC osv. så det kunne måske være noget..
Jeg ved dog ikke hvor du bor.... :D

Vi søger pr. 1. februar en medarbejder til en 25 timers stilling.

Jobbet består hovedsagelig i at sælge motorcykelbeklædning, lige fra hjelme til støvler. Men du vil indgå i et butiks team med fire andre, der alle tager del i de arbejdsopgaver der er i butikken.

Vi forventer du er smilende person, der er mellem ca. 30 og 50 år. Er motorcyklist, og har erfaring med kundebetjening.

Branchekendskab en fordel, men ikke en nødvendighed.

Har vi vagt din interesse til jobbet, så skriv til Gitte, enten på mail eller post adresse.

gitte@aagesen.dk - eller

Aagesen motorcykler - Hvidovrevej 3 – 2610 Rødovre - att.: Gitte Aagesen.

Hej Kristian

Takker,,, har søgt det ... Sp nu må vi krydse fingre... smil... gad faktisk godt have det... Man kan jo altid tage et andet job ved siden af.. eller bare kører nogle herlige ture...  :lol:  :lol:

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Nyt job????
« Svar #10 Dato: December 06, 2005, 12:21:33 pm »

Takker,,, har søgt det ... Sp nu må vi krydse fingre... smil... gad faktisk godt have det... Man kan jo altid tage et andet job ved siden af.. eller bare kører nogle herlige ture...  :lol:  :lol:
Alle ti tommelfingre er hermed krydset  8)
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Kristian S

• Søndagskører
  • **
Nyt job????
« Svar #11 Dato: December 06, 2005, 12:28:46 pm »
Held og lykke med det.. 25 timer er jo rigeligt.. Hvis de betaler en god timeløn.. 8)  8)

Der er også krydset herfra... :wink:

Vh. Kristian
SV 1000 SK4 - Sølv

Paw

• Sandt SVin
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Nyt job????
« Svar #12 Dato: December 06, 2005, 04:50:38 pm »
Held og lykke med det Majse.

Jeg var lige inde forbi aagesen og bruge en formue idag, så jeg nævnte selvfølgelig lige vor sej du er :wink:  8)
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
Nyt job????
« Svar #13 Dato: December 06, 2005, 07:16:20 pm »
Hej Alle

Hvor er I alle søde... det er helt vildt... Jeg skrev til Aagesen tidligere idag, men de har tilsydenladene ikke fået min mail, så nu skriver jeg en rigtig ansøgning og håber jeg når det... Problemet er bare at det er dælme mange år siden jeg sidst har skrevet sådan een... hvordan er det lige man gør...  :lol:  Jeg skriver en frisk en og så håber vi at den og jeres gode snak om mig kan hjælpe mig....

Hygge til jer alle sammen....

og tak

Majse

kashhh

• Plastikrocker
Nyt job????
« Svar #14 Dato: December 06, 2005, 07:44:50 pm »
Held & Lykke Majsepige  :D
Jakob - SV650SY - Mods: full titanium Akrapovic exhaust, JMV Concept undertail, Pyramid seatcowl, MRA Racingscreen, R&G crashpads, Michelin Pilot Power