Forfatter Emne: Erfaringer med mc-heaven.dk?  (Læst 3818 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Philip L

• Plastikrocker
Erfaringer med mc-heaven.dk?
« Dato: Februar 24, 2014, 06:32:33 pm »
Har fundet nogle sidespejle i deres webshop, skrev om de var på lager, det var de, men deres betalingssystem var nede så jeg skulle betale med bankoverførsel, det får sku mine alarmklokker til at ringe lidt, for som jeg har forstået det gør det at jeg så ikke kan få mine penge retur hvis de nu eks. ikke leverer. Nogen som har handlet med dem? Syntes ikke jeg kan finde nogle anmeldelser af dem.

I didn't loose my mind, i sold it on eBay...
« Senest Redigeret: Februar 24, 2014, 07:20:09 pm af Philip L »
I didn't loose my mind, i sold it on ebay...

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Erfaringer med mc-heaven.dk?
« Svar #1 Dato: Februar 24, 2014, 10:53:42 pm »
Har fundet nogle sidespejle i deres webshop, skrev om de var på lager, det var de, men deres betalingssystem var nede så jeg skulle betale med bankoverførsel, det får sku mine alarmklokker til at ringe lidt, for som jeg har forstået det gør det at jeg så ikke kan få mine penge retur hvis de nu eks. ikke leverer. Nogen som har handlet med dem? Syntes ikke jeg kan finde nogle anmeldelser af dem.

Den side ser mig noget amatøragtig ud... Men hvis det er han svindler dig, så kan du altid tage forbi ham og byde på en omgang håndmadder  :club:

Navn: Lars Sommer
Adresse: Tværgade 19,st
Postnr. & By: 4800 Nykøbing F
Telefonnummer: +4553501448

Sjovt nok står der dog Kevin Emil Pedersen og dette tlf nr. 42545432 i CVR registret - Kevinemilpetersen@gmail.com

http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=34828296

Som fører dig herhen til en adresse i Næstved hvor der har ligget to andre opløste virksomheder:

http://www.degulesider.dk/person/resultat/42545432
Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Philip L

• Plastikrocker
« Svar #2 Dato: Februar 25, 2014, 07:10:09 am »
Kevin er ny ejer, han kom med fin argumentation på motorcykelgalleriet hvor jeg postede samme indlæg, jeg bestiller en af de nærmeste dage, han tilbød endda at jeg kunne vente med at overføre til jeg havde modtaget dem, det er fanme total i orden service :)

I didn't loose my mind, i sold it on ebay...

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #3 Dato: Februar 25, 2014, 11:42:01 am »
Kevin er ny ejer, han kom med fin argumentation på motorcykelgalleriet hvor jeg postede samme indlæg, jeg bestiller en af de nærmeste dage, han tilbød endda at jeg kunne vente med at overføre til jeg havde modtaget dem, det er fanme total i orden service :)

Ja det må man sige :-)
Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4