Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: SVeaHvorfor har ingen omtalt ham Jakob før??? Ham og jeg kunne have været gift nu Ja men nu kører han jo ikke SV, og derfor kan ingen ved deres fulde fem her inde fra anbefale ham
Hvorfor har ingen omtalt ham Jakob før??? Ham og jeg kunne have været gift nu
Hvordan jeg ved det – kan godt være jeg ikke skal nævne her Men har et barndoms billede af os – det er ham til venstre
Jeg satser på at jeg komme også. (har ikke talt med ordensmagten der hjemme endnu ) men mon ikke den skulle være i vinkel... Hvad tid skal vi storme stedet???
For ikke at spamme tråden total - så er jeg der omkring kl 15 - husk de lukker kl 16
Det er med smørelse måde flydende og fast og husk de lukker kl 16 Men Majse må kunne tilføje noget – hun har jo overstået sin først dag der ude (og tillykke med det )
Er der en der skal derned – som jeg kan låne en ”justering-af-fjeder-tang” (den runde med takkerne på – eller hvordan man nu lige beskriver den!!!)… så giver jeg en øl i morgen
Kigger når jeg kommer hjem og vender tilbage..! (Men ellers kan du sagtens låne den..)
Citat fra: Jesper JensenKigger når jeg kommer hjem og vender tilbage..! (Men ellers kan du sagtens låne den..)Hvis det er sådan én her du skal bruge, så har jeg den.. (mine kameraer ligger på arbejdet )
Det er næsten sådan en Den jeg søger har en pænere runding, og helt firkantet tænder – men i mangel på bedre tager jeg gerne den der