Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Nix og jeg må på beklageligste vis også meddele at jeg ikke engang kommer ind forbi og hilser på Jer på torsdag.... så hyg hyg og husk ski-undertøjet, Jer der kommer afsted på 2 eller 4 hjul..... meeen vi ses jo nok snart alligeve.... PÅ 2 HJULl!!
Når ikke at komme med min MC ...... og så står den skildt ad (ved siden af den ligger bremsevæske, olie, oliefilter, kædekit, ny-monterede dæk, HyperPro forgaffelfjedre som skal monteres først)
Jeg kommer desværre ikke, min mc er i stykker
SURPRICE!!! Det er forår nu.... kig i kalenderen og ikke kun ud af vinduet
Citat fra: PawJeg kommer desværre ikke, min mc er i stykker Hov, hvad er der galt...? (bortset fra at det ikke er en SV'er)
Citat fra: nygCitat fra: PawJeg kommer desværre ikke, min mc er i stykker Hov, hvad er der galt...? (bortset fra at det ikke er en SV'er)Jeg er kommet til at ødelægge et tændrørskabel Alex fixer det på fredag Er der forresten nogen der kender til sådan en tændrørshætteaftrækkerværktøjsdims Er det noget der findes
Hvornår er der samling i Buddinge?
Citat fra: Lars LHvornår er der samling i Buddinge?Det vil jeg også gerne vide... 16.15-16.30 stykker?
Troede aldrig at jeg skulle spørge, men kan jeg nasse et bagsæde?
HAHAHAHAHAHA Velkommen til SVeas verden Nej, jeg har ikke noget bagsæde du kan nasse, men du må låne min trædecykel...