Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ps. Du skal ikke købe det billige stads, køb Toms pålægschokolade, det får man ikke våde øjne af
Citat fra: Den røde BaronPs. Du skal ikke købe det billige stads, køb Toms pålægschokolade, det får man ikke våde øjne af Glæder mig sådan til at se dig på torsdag Når jeg ikke engang har råd til at købe min egen cykel, hvordan filan skulle jeg så få råd til at købe de 4 pakker Toms pålægchokolade, knægten æder om ugen
(Kender jo kun Jesper)
Citat fra: Martin H(Kender jo kun Jesper) Jesper???? Jeg kender nu nok en Jesper herinde fra, men han fabler for det meste kun om at køre bil Det kan da vel ikke være ham kan det??? Dem der vil køre bil, kan sgu få lov at åbne Tivoli i stedet for
HVAD FANDEN ER DET DER SKER MED JER TØZER?????Buuuhhhuuuu det er koldt og det regner Og det kommer bag på jer at det er nu at bakken åbner og først ved at være tid til at servicere knallerten... Tyndt folkens!!!!! Jeg er på HydroT. i Hillerød på Milnersvej kl. 15.30 og i Buddinge 16.15/16.30 og i Kbh ca. kl 17Til jer der kommer på 2 hjul så glæder jeg mig sku til at se jer igen, og til jer der først kan køre når det er 22 grader i skyggen og høj solskin, eller som lige har fundet ud af at man faktisk nok burde skifte olie og blablabla:TUDEFJÆS!!!! Ses på vejene...
Citat fra: Lars LHvornår er der samling i Buddinge?Det vil jeg også gerne vide... 16.15-16.30 stykker?
Hvornår er der samling i Buddinge?
Citat fra: n00bsmurfCitat fra: Lars LHvornår er der samling i Buddinge?Det vil jeg også gerne vide... 16.15-16.30 stykker?3 spørgsmål til professoren:Er det ikke tidligt?? Og i så fald hva tid kører I videre?? Der bliver da først kørt mod bakken kl. 19.00, ik?
Citat fra: BillCitat fra: n00bsmurfCitat fra: Lars LHvornår er der samling i Buddinge?Det vil jeg også gerne vide... 16.15-16.30 stykker?3 spørgsmål til professoren:Er det ikke tidligt?? Og i så fald hva tid kører I videre?? Der bliver da først kørt mod bakken kl. 19.00, ik?1. Jo, men det passer nok meget godt med at de andre kommer fra Hillerød.2. 16.30-16.45 gætter jeg på.3. Jo. Så vi har et par timer til at sparke dæk og gå op og ned ad Nørrebrogade og trainspotte detaljer.
I må ikke køre for tidligt, jeg kommer først omkring 16:30. (Rundkørslen i Buddinge)Skal jo lige slippe fra work Morten