Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Der var et dokumentarprogram for en måneds tid også, om nogle ældre damer og mænd på et plejehjem også (mener det lå på Fyn)...Der var også en sød ældre dame, der fik besøg af sit nydelige unge barnebarn... Og han kørte også SV´er (mener den var blå eller rød)... Gud ved om det var nogen herfra...
Citat fra: SVeaDer var et dokumentarprogram for en måneds tid også, om nogle ældre damer og mænd på et plejehjem også (mener det lå på Fyn)...Der var også en sød ældre dame, der fik besøg af sit nydelige unge barnebarn... Og han kørte også SV´er (mener den var blå eller rød)... Gud ved om det var nogen herfra...ja blå og rød ligger også tæt op af hinanden på farveskalaen.. enormt forvirrende med så ens farver..
Citat fra: LuskeCitat fra: SVeaDer var et dokumentarprogram for en måneds tid også, om nogle ældre damer og mænd på et plejehjem også (mener det lå på Fyn)...Der var også en sød ældre dame, der fik besøg af sit nydelige unge barnebarn... Og han kørte også SV´er (mener den var blå eller rød)... Gud ved om det var nogen herfra...ja blå og rød ligger også tæt op af hinanden på farveskalaen.. enormt forvirrende med så ens farver.. Jeg kan til gengæld godt huske hvordan han så ud
Citat fra: SVeaDer var et dokumentarprogram for en måneds tid også, om nogle ældre damer og mænd på et plejehjem også (mener det lå på Fyn)...Der var også en sød ældre dame, der fik besøg af sit nydelige unge barnebarn... Og han kørte også SV´er (mener den var blå eller rød)... Gud ved om det var nogen herfra...Øøøh, ja jeg må indrømme at det var mig
Citat fra: CanidaeCitat fra: SVeaDer var et dokumentarprogram for en måneds tid også, om nogle ældre damer og mænd på et plejehjem også (mener det lå på Fyn)...Der var også en sød ældre dame, der fik besøg af sit nydelige unge barnebarn... Og han kørte også SV´er (mener den var blå eller rød)... Gud ved om det var nogen herfra...Øøøh, ja jeg må indrømme at det var mig Ej hvor sejt!!! Er cyklen så rød eller blå Edit: SVea kan se i album, at cyklen er rød
Fedt en tv-kendis cykel
Er der nogen her der kender den? Den var jo ikke helt standard (fuldkåbe, potter m.m.)Måske den har tilhørt een herfra??? Spændende
Citat fra: PawEr der nogen her der kender den? Den var jo ikke helt standard (fuldkåbe, potter m.m.)Måske den har tilhørt een herfra??? Spændende Jeg var lige ude og kikke om min stod hvor den plejede. For den lignede MEGET min......