Forfatter Emne: Citroen C3 HDI  (Læst 7456 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bill

• Sandt SVin
  • Nu med gixxer :D
Citroen C3 HDI
« Svar #15 Dato: Marts 17, 2006, 04:11:26 pm »
Citat fra: Kragh
Men denne debat ville kunne fortsætte forever, for jeg tror aldrig at man kan blive 100% enige om biler.
Gudskelov kan vi da blive enige om motorcykler: SV er det bedste........ :D

Well said  :wink:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Askanius

• Søndagskører
  • **
    • http://www.anlaeg-vest.dk
Citroen C3 HDI
« Svar #16 Dato: Marts 17, 2006, 05:07:40 pm »
Citat fra: Kragh
Citat fra: Bill
Citat fra: B2
Citat fra: Paw
Hvad du end gør, så må du ALDRIG :twisted:  :twisted:  :twisted:  købe en Alfa-Romeo :!:

Mage til mærkeligt lort skal man lede længe efter :evil:

Kører lækkert, men går KONSTANT i stykker.
Sådan er det jo med alle køretøjer fra det land  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Havde ellers bestluttet mig for at holde mig uden for denne debat  :!:  Men nej B2 du ville absolut have mig på banen.  :evil:
Jeg vil gi Paw ret Alfa'erne har nogle skavanker, men nævn mig én bil som ikke har det....
Personligt er jeg glad for de biler jeg sælger og vil da sige at der er langt imellem at vi har dissederede reklamationer på dem. Hvis der er nogle syntes FIAT har været gode til at fange dem og få dem ordnet så hurtigt som muligt.
Ved da godt at FIAT ikke er en luksus bil, men man sgu meget bil for pengene kontra de fleste af jer andres forslag (tyske vogne)

Jeg er ked af at sige det, men jeg vil give Bill ret.  :wink: Fiat laver faktisk nogle ganske fornuftige køretøjer til en ganske fornuftig penge.
Men denne debat ville kunne fortsætte forever, for jeg tror aldrig at man kan blive 100% enige om biler.
Gudskelov kan vi da blive enige om motorcykler: SV er det bedste........ :D

Har selv kørt alfa 1 år kører upåklaglig, enkelte fejl, men ikke værrer end så mange andre?

Den nye fiat punto fra 140.000, et fornuftig valg mht plads, pris og kvalitet. du får ikke det samme for pengene i en tysk bil.
Tyske biler har bare lidt bedre ry.

K

• Plastikrocker
Citroen C3 HDI
« Svar #17 Dato: Marts 17, 2006, 11:58:10 pm »
hmmm ja måske jeg ville vælge den nye punto frem for en c3, men kigger man rent statistisk er det vel nogen af dem med flest fejl ud over det... men den nye punto grande giver jeg ret i ser spændende ud....
den gamle er også ok osv. men sgu ikke noget helt vildt ophidsende... har en kammi der har den gamle model i diesel, der er turboen sgu lige gået efter 60000 km, det er sgu os lidt hurtigt syntes jeg godt nok... og han passer virkelig på hans ting... men ja der er mange meninger om biler osv. men SV er det bedste :lol:
mvh

Kenneth (SV650S)

Bill

• Sandt SVin
Citroen C3 HDI
« Svar #18 Dato: Marts 18, 2006, 12:26:33 pm »
Citat fra: K
hmmm ja måske jeg ville vælge den nye punto

Kom til Vordingborg så ser vi på  :wink:

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
Citroen C3 HDI
« Svar #19 Dato: Marts 18, 2006, 03:23:53 pm »

Hørte jeg dig sige massiv klub-rabat? :)

Den nye punto er en fin bil.. Men den er ingen fornøjelse med 1.2'eren, hvis man nogensinde har tænkt sig at køre mere end bykørsel.. Jeg tror faktisk, en diesel vil passe rigtig fint til den.. Personligt synes jeg, den ser forbandet godt ud - men de kunne godt ha' ofret lidt mere på plastikken - men sådan er det jo.. :)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Bill

• Sandt SVin
Citroen C3 HDI
« Svar #20 Dato: Marts 18, 2006, 06:03:55 pm »
Citat fra: Ole

Hørte jeg dig sige massiv klub-rabat? :)

Det ved man aldrig  :wink: