Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Der er gået ged i forum.Quote-funktionen virker heller ikke i øjeblikket.
Og jeg kan heller ikke få billedet af Tony frem længere
Hehe, hvad skal du dog også med ham?
SVea:Jeg har så få glæder i mit liv Jeg vil jo gerne se jer alle sammen... Gerne på mandag, hvor de lover "godt" vejr men jeg er alt for genert og uden bike til at lave en tråd om det selv
Hmm, køretur på mandag? Jeg vil næsten ikke være bekendt at vise S FAU frem... den ser forfærdelig ud, efter at have stået nede på parkeringspladsen hele vinteren (dog under et dækken).
Jens Bjørn:jeg vil også larme !!SV650S,Carbon Force Slip-on.Hvem tager video-kamera med???Og er det et med noget fornuftigt lyd! Stiller gerne op med prof. M/S-stereo mikrofonsæt,HDD-recorder,mixer etc.Men det skulle gerne kunne kobles sammen med kameraet ,ik´!Så hvem medbringer hvad?Smid en PM.
CitérJens Bjørn:jeg vil også larme !!SV650S,Carbon Force Slip-on.Hvem tager video-kamera med???Og er det et med noget fornuftigt lyd! Stiller gerne op med prof. M/S-stereo mikrofonsæt,HDD-recorder,mixer etc.Men det skulle gerne kunne kobles sammen med kameraet ,ik´!Så hvem medbringer hvad?Smid en PM.Jeg har en kammerat, som har lovet at komme med sit Panasonic DVX100 (et semi-pro DV kamera i 30K-kroners klassen). Kameraet har indbygget stereomikrofon, men jeg ved ikke hvor godt det er. Han har dog også to AKG pistolmikrofoner. Derudover har kameraet XLR-stik, så det burde ikke være noget problem at koble dit udstyr til.
SVea:Vi kommer også Søde Jesper få lige lavet min cykel inden