Hey mester, kørte fra århus torsdag middag ca, tog omkring 7 timer med diverse pauser og opsamlinger, og ja det VAR vådt men hva faen man bliver tør igen

..
Her er et lille refereat fra en af dem jeg fulgtes med, ved korsør splittedes vi da de simpelthen forsvandt og efter en ½ times tids venten valgte vi og fortsætte selvom de ikke var kommet vi skulle jo nå det(var der 18.40)
Referat fra den kære ejer af en Gsx 600 f :
"Vi var nogle gutter fra Randers som havde besluttet sig for at tage til åbning af Bakken og motorcyklen var endelig klar til turen. Vi startede med at mødes med folket fra det høje nord på motorvejen. Allerede tidligt, ca 20 km fra Randers, blev vi mødt af vejrguderne som ikke ville os noget godt.
Vi ramte Århus og samlede flere mennesker op, som havde valgt at trodse vejret og turen gik mod fyn. Jo tættere vi kom på København jo mere stod det ned i stænger.
De kolde og våde motorcyklister når omkring Fredericia da en af "biker-venners" og min egen motorcykel begyndte at brokke sig (vi har samme model motorcykel). De kunne åbenbart ikke tåle al det vand - det var lige før den blev til en vandscooter istedet. Min kørte på 3 ud af 4 cylendre og hans blev ved med at gå på 2 – til jeres oplysning kører man ikke ret hurtigt på 2 cylendre. Min kammerat trækker ud i nødsporet får, at få styr på han blanding af vand og benzin i cylendrene. Kun én af følgeskabet ser ham trække ind til siden og vi andre opdager først han er væk på Kildebjerg resteplads på Fyn. Vi prøver at kontakte ham, men forgæves idet hans mobil er løbet tør for strøm. Han kommer langt om længe tøffende efter og vi samles endnu engang.
Man skulle tro, at den stakkel ikke kunne blive mere uheldig, men det blev værre. Vi når nær Odense og himmel og hav stod i et, her vælger hans mc og gå ud igen, men denne gang med den lille tvist at hans startspærre går amok og motorcyklen kan ikke starte.
Vi bliver derfor nødt til at kortslutte den - for vi VILLE til åbning af Bakken. Efter ca. 30 min får vi fyret op under hans Suzuki og vi kører med kablet stramt hele vejen til KBH. Vi ankommer i ok tid- kl er kun 17.30. Herefter kører vi rundt i 2 timer for at finde stedet hvor vi skulle mødes og går derfor glip af turen til Bakken. Øv øv øv.... :´(
Efter at have kørt lettere ulovligt i KBH fandt vi langt om længe vi til Bakken og kunne slappe lidt af. Vi parkere cyklerne og ser frem til at kunne mænge os med alle de andre våde og kolde motorcyklister. Der i al mudderet og vandet mister jeg min nøgle til motorcyklen. Den er ikke til at finde og man skulle tro, at den er forsvundet fra denne jords overflade. Så var gode dyr pludselig rådne idet jeg ikke havde taget ekstranøglen med (dumme mig).
Jeg får efter lange forhandlinger derfor lokket min lillebror på et tog fra Randers til KBH midt om natten med ekstranøglen. Han ankommer kl 5.45 hvor vi er kommet i seng kl. 03.30 om morgenen. Tror vist hellere jeg må give ham en kasse øl for den indsats.
Vi kører ud af KBH kl ca. 6.30 og henter cyklerne først mine kammeraters, som står nær lufthavnen, og derefter min som måtte overnatte ved Bakken.
Heldigvis var intet sket og vi vendte næsen mod Randers igen.
På vej hjem skete kun "overfladiske" skader såsom et sprunget speedometerkabel, men intet, udover at tanke benzin på cyklerne, kunne holde os til at standse. I vil ikke tro hvor lækkert det endelig var at kmme hjem - få et varmt bad og ramme en hovedpude.
Det var vores lille perfekte tur til Bakken, men næste år regner vi stærkt med, at nå med i turen sammen med alle de andre motorcyklister til Bakken"
Ps. det var min første tur til bakkeåbning.. Og gør DET ALDRIG i støvler og hansker som IKKE er vandtæt, meget vådt, koldt men sjovt nok.. hehe