Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Når han nu skulle hedde Olfert, ku du så ikke ha valgt et mere sejt dyr Men det er da et sødt lille pindSVin
Jeg er ikke så god til dyr, men gad godt adoptere en kæreste på den måde
dating.dk .... måske ....
Hvis det ikke lige havde været for de der havde jeg gladeligt smidt mit nummer.
Citat fra: Zierra Hvis det ikke lige havde været for de der havde jeg gladeligt smidt mit nummer. Kan se på det, at du ikke kender SVea, når er den eneste grund til, at du ikke smider dit nummer...
Citat fra: SVeaCitat fra: Zierra Hvis det ikke lige havde været for de der havde jeg gladeligt smidt mit nummer. Kan se på det, at du ikke kender SVea, når er den eneste grund til, at du ikke smider dit nummer... Er der da flere
Citat fra: ZierraCitat fra: SVeaCitat fra: Zierra Hvis det ikke lige havde været for de der havde jeg gladeligt smidt mit nummer. Kan se på det, at du ikke kender SVea, når er den eneste grund til, at du ikke smider dit nummer... Er der da flere Og her er det så, at jeg håber på dyb tavshed fra alle omkring SVea´s person Måske bør jeg i virkeligheden bare adoptere sådan et kæledyr, så jeg kan beskæftige mig med noget andet end igen at spamme forum...
Citat fra: Bandittendating.dk .... måske .... Been there, done that, broke his bike
Citat fra: SVeaKan se på det, at du ikke kender SVea, når er den eneste grund til, at du ikke smider dit nummer... Er der da flere
Kan se på det, at du ikke kender SVea, når er den eneste grund til, at du ikke smider dit nummer...
Freddy.... EJECT EJECT!!'Nough said... / Anonym
Det dør ikke af sult fordi du glemmer og give det madDet efterlader ikke lort på gulvtæppetDu behøver ikke lufte detI det hele taget meget praktisk Chris
Citat fra: SVeaCitat fra: Bandittendating.dk .... måske .... Been there, done that, broke his bike Hot Damn ... det er dig der er blevet smidt ud af ...www.bikerdating.co.ukwww.bikermatchmaking.comwww.fastdates.comwww.bikerdating.dkwww.bikerkiss.com... håber snart din egen kværn er klar ....