Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg påtænker at trille ned og kigge på jer på søndag. DMC er lidt sparsom med oplysninger... Foregår det på Køreteknisk anlæg i Sorø?
Jeg ligger ud med:Mig og 2 kammerater
Næls:Bare du ikke ligger i med dem
Er der nogle der ved mht. bad og sådan eller skal vi alle sammen bare lugte lige fælt om søndagen??
Jeg er bange for at vi kommer til at lugte fælt - ØV..Dog har jeg pakket håndklæde osv.. - Håber på det bedste
Mener ikke klubben har et bad kan kun mindes en ordentlig bar, et skrabet løkken, et lejerbål og frostvejr men jeg har heller ikke været på 1.salen. - men tvivler på der skulle være et
Jannik:CitérJeg påtænker at trille ned og kigge på jer på søndag. DMC er lidt sparsom med oplysninger... Foregår det på Køreteknisk anlæg i Sorø?Det er her:LINK
OlfertHils Yellow fra mig hvis han er tilstede.....
CitérJannik:CitérJeg påtænker at trille ned og kigge på jer på søndag. DMC er lidt sparsom med oplysninger... Foregår det på Køreteknisk anlæg i Sorø?Det er her:LINK Tager du strøm på mig? Nu står jeg her med adresser på to forskellige køretekniske anlæg, et ved Sorø og et andet ved Holme Olstrup. Ved I overhovedet hvor I skal hen her i weekenden?
Moolex:tror også at Jannik igen har drukket af natpotten
CitérMoolex:tror også at Jannik igen har drukket af natpotten Oooouuupppsss Det var der vi var på bronce-kursus med de andre instruktører i forrige weekend. Sorry folkens´ (og godt vi lige fik "talt" om det, for ellers ved jeg godt hvor jeg ville stå kl. 07.00 i morgen)(Glem alt efter godmorgen gutter/inder! )
Citér OlfertHils Yellow fra mig hvis han er tilstede.....Skal jeg nok. Hvordan er forbindelsen mellem dig og ham om man må være så nysgerig? ( i mine øjne en lidt spøjs fætter... )