Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
SVea:Er der nogen af jer, der har overset det faktum, at det rent faktisk stadig er en Goldwing... Hvordan kan noget ved den være smart, uanset hvad... Det er en wannabe bil, der henter biler, der ikke wanna be mere Typisk svenskere at finde på sådan noget sært noget
SVea Er der nogen af jer, der har overset det faktum, at det rent faktisk stadig er en Goldwing... Hvordan kan noget ved den være smart, uanset hvad... Det er en wannabe bil, der henter biler, der ikke wanna be mere Typisk svenskere at finde på sådan noget sært noget
Jeg tænkte lige.... hvor lang mon bremselængden er for en goldwing med to tons volvo bagefter...
Hmmm... jeg får kun vist reklamen til højre???!!!??? Det andet er bare et sort "hul" og der står udført nederst på siden...
Jannik:Hmmm... jeg får kun vist reklamen til højre???!!!??? Det andet er bare et sort "hul" og der står udført nederst på siden...