Luske:
Du troede da ik du sku dø vel SVea?
Dø er sådan et voldsomt ord... Lemlæstet, svært tilskadekommet, smattet ud på vejen var dog tanker der faldt mig ind, da du rykkede mig rundt... Mine hænder var altså ved at glide fra hinanden... Du kunne ikke engang høre at jeg råbte og skreg af dig inde bag hjelmen. Du var meget tæt på at få min halvt fordøjede cocio ned af nakken... Men det var en dejlig tur Peet, nu er det jo også snart slut for dig, med at få bryster i ryggen, når jeg får min egen cykel

i 1½ år har jeg nu gået og troet at det var din mobil telefon og dit kørekort jeg ku mærke i ryggen... prøver du at bilde mig ind at du har bryster?
Jeg klappede dig da på låret, da den sku ha lidt og leve af på den fine strækning..

og du holdt da fast og lænede dig frem og det hele.
men vær da glad for at man ikke kan accellere når straf vægten sidder over baghjulet. , det ville ha været bedre hvis du havde siddet over forhjulet, så vi ku komme hurtigere fremad, fremfor at koncentrere sig om ikke at ryge opad.
tak for god tur og din gode opførsel SVea. (Men syntes du giver mig et dårligt ry nu.., du plejer da altid at rose min fine kørsel

)