Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
jeg skal nok give en hånd med efter maden, for kan ikke hjælpe om morgenen, eftersom vi blir nødt til at køre hjem om aftenen. vi har nemlig ikke børnefri
Citat fra: scar efter August 25, 2006, 02:44:46 pmjeg skal nok give en hånd med efter maden, for kan ikke hjælpe om morgenen, eftersom vi blir nødt til at køre hjem om aftenen. vi har nemlig ikke børnefri har i så børn med for vi har Tobias med, da vores barnepiger bla bla... sguhelvedeMajse bliver derfor nødt til at køre hjem om aftenen og sove i sin egen seng inden det hele bliver alt for
Skulle der være en venlig sjæl der kan samle Chris op på Køge station eller en S-tog's station, og tage hende med ind til Morgenhår(d) i morgen ?Vores bil er stadig ikke blevet lavet Og Rejseplanen siger at hun skal gå 20 min fra busstoppet Østtrafik
Citat fra: B2 efter August 25, 2006, 01:17:41 pmSkulle der være en venlig sjæl der kan samle Chris op på Køge station eller en S-tog's station, og tage hende med ind til Morgenhår(d) i morgen ?Vores bil er stadig ikke blevet lavet Og Rejseplanen siger at hun skal gå 20 min fra busstoppet Østtrafik hey min ven hva tid er chris i køge?? for min dejlige kæreste tager bilen der ind med mine div. ting hun kører her fra køge så hun er inde hos morgenhår(D) ved kl. 12 er det ok......?
Citat fra: Moolex efter August 25, 2006, 06:41:22 pmCitat fra: scar efter August 25, 2006, 02:44:46 pmjeg skal nok give en hånd med efter maden, for kan ikke hjælpe om morgenen, eftersom vi blir nødt til at køre hjem om aftenen. vi har nemlig ikke børnefri har i så børn med for vi har Tobias med, da vores barnepiger bla bla... sguhelvedeMajse bliver derfor nødt til at køre hjem om aftenen og sove i sin egen seng inden det hele bliver alt for Totalt øv!!!!!!!!!!
HOLD KÆFT EN GO FEST !Tak til Morgenhår(d) .. for husly
Citat fra: Banditten efter August 27, 2006, 01:01:49 pmHOLD KÆFT EN GO FEST !Tak til Morgenhår(d) .. for husly Brug dog den anden tråd dit bagstive mennesker
Citat fra: Bill efter August 27, 2006, 01:08:20 pmBrug dog den anden tråd dit bagstive mennesker Bill dog.....!!!!
Brug dog den anden tråd dit bagstive mennesker
Citat fra: Majse efter August 28, 2006, 02:24:36 pmCitat fra: Bill efter August 27, 2006, 01:08:20 pmBrug dog den anden tråd dit bagstive mennesker Bill dog.....!!!! Mandlige kokke er enten bøsser, eller hysteriske !Det er derfor med lettelse jeg læser hans indlæg
Citat fra: B2 efter August 28, 2006, 03:13:51 pmCitat fra: Majse efter August 28, 2006, 02:24:36 pmCitat fra: Bill efter August 27, 2006, 01:08:20 pmBrug dog den anden tråd dit bagstive mennesker Bill dog.....!!!! Mandlige kokke er enten bøsser, eller hysteriske !Det er derfor med lettelse jeg læser hans indlæg @ Majse: Der er jo ikke ment noget ondt i det Majse... Jeg kan bare se hvor den her tråd går hen hvis begynder at skrive tak for en fed aften i den også...@ B2: Det er jeg sgu glad for
Citat fra: Bill efter August 28, 2006, 03:52:38 pmCitat fra: B2 efter August 28, 2006, 03:13:51 pmCitat fra: Majse efter August 28, 2006, 02:24:36 pmCitat fra: Bill efter August 27, 2006, 01:08:20 pmBrug dog den anden tråd dit bagstive mennesker Bill dog.....!!!! Mandlige kokke er enten bøsser, eller hysteriske !Det er derfor med lettelse jeg læser hans indlæg @ Majse: Der er jo ikke ment noget ondt i det Majse... Jeg kan bare se hvor den her tråd går hen hvis begynder at skrive tak for en fed aften i den også...@ B2: Det er jeg sgu glad for Ved det søde... Skrev det bare for at få indlæg 400 ....