Ja jeg havde den tvivlsomme "fornøjelse" at være ved at blive kørt ned i mandags.
Jeg kommer kørende i Helsinge på vej fra Ramløse og ind mod det nye lyskryds i tofte. (for dem der er stedkendte)
Der er rødt, så jeg tager den med ro og kommer med ca 60km/t.
Pludseligt kommer der en billist væltende ud fra tanken der kommer før krydset på højre side, og tænker at han kunne nå ud før bilerne som holder i krydset får lov til at køre.
Hmmm kunne det tænkes der kom en fra den anden side????
Jo MIG!!!
Han parkerer så sin bil på tværs af min vognbane da han opdager at jeg kom imod.
(Tja så fik man prøvet sin kontrastyring på offentlig vej. Puha...)
Nå det som så ærger mig da jeg var kørt videre var at fjolset sad og flagrede inde i bilen efterfølgende med bevægelser der kunne ligne: Jeg er et stort fjols det må du undskylde!!! (ikke at sådan noget hjælper Kirsten´s fætter vel???) og gud hjælpemig om ikke han sad med en bajer i sin højre hånd!!!! Jeg skulle have vendt om i stedet for at starte op og køre videre, for politiet skulle have kigget lidt på om det var en spritbillist, eller "kun" en fritidsdranker...
Jeg er ked af at høre med fætteren, men selv om vi kører pænt er det ikke sikkert de andre gør det... Trist men sandt!