Fartbøllen
Hej
Er der nogen der ved hvad konsekvensen evt. ville være ved at "have tabt" sin nr. plade - hvis man blev stoppet.?
Spørger fordi jeg i sidste uge slap for en rigtig grim bøde, da de sagde de ikke havde en måling på mig
I DAG mødte jeg så "manden med den gule blok" (121 kmt = 2K + klip
) på landevej, fik heldigvis bremset ned da en bilist blinkede til mig
, men tænkte at de jo nok målte i HANS køreretning - har egentlig aldrig før set at de målte i begge retninger.
Så tror nok at jeg "taber nr pladen" hvis det ikke har for vilde konsekvenser.....for så kan man da selv vælge om man vil stoppe.
der er vist flere spgrgsmål gemt her... hvis du har "tabt"nrpladen og bliver stoppet uden at have overtrådt loven vil jeg ikke tro at der sker andet end at du får en løftet pegefinger samt at du skal betale for en ny,
hvis du har "tabt" den , bliver målt til at køre for stærkt og stoppet er bøden vel den samme som med nrplade.
hvis du kører for stærkt kyler nr pladen ad h... til og stikker af tror jeg nok at det er nrpladen som vil være din mindste bekymring.
Mht til fotovogne som "blitzer" dig tja ingen plade- så må man håbe at du ikke bliver snuppet inden for kort tid i samme område ellers vanker der nok klaps(money klaps og en strømer røffel), husk lige på at du vel ikke hele tiden har brug for at køre "under cover" du bor jo ike i bathulen vel...
det blev til meget bla bla.. kør efter forholdene lad være med at give håndrulle nær de obligatoriske fartfælder(der er intet federe end at trille forbi en fartkontrol med 50km/t mens brian i sin snotslæde får en bøde) , vil man køre stærkt må man også betale bøden, og det skal lige siges at ude på Lars tundskids marker hvor der kommer 0,5 gyllespreder i døgnet, der er der sjældent kontrol

samt de fedeste
SVing