Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg stemte godt nok at jeg aldrig har smidt den... men så skete det selvfølgelig i går Op ad en græsbakke for at parkere. Det havde selvfølgelig regnet, så bakken var glat som bare fanden... Bagdækket siger smut og cyklen vender pludselig 180 grader den anden vej, og så ligger jeg der..MEN! Ingen skade på mig eller cyklen (bortset lige fra lidt jord og tre skrammer på siden af sidespejlet, pyyyh)
Citat fra: Smølfen efter Maj 17, 2006, 03:00:22 pmJeg stemte godt nok at jeg aldrig har smidt den... men så skete det selvfølgelig i går Op ad en græsbakke for at parkere. Det havde selvfølgelig regnet, så bakken var glat som bare fanden... Bagdækket siger smut og cyklen vender pludselig 180 grader den anden vej, og så ligger jeg der..MEN! Ingen skade på mig eller cyklen (bortset lige fra lidt jord og tre skrammer på siden af sidespejlet, pyyyh) var du ude og køre med Paw
Efter at 75 har stemt er status:50% har aldrig haft en ulykke (7-9-13)12% har "kun" tabt cyklen (ikke rigtig en ulykke )Dvs. 38 % har haft én eller flere ulykker.Det er vel egentlig ganske godt
Citat fra: Banditten efter Maj 23, 2006, 11:33:09 pmEfter at 75 har stemt er status:50% har aldrig haft en ulykke (7-9-13)12% har "kun" tabt cyklen (ikke rigtig en ulykke )Dvs. 38 % har haft én eller flere ulykker.Det er vel egentlig ganske godt Det er sgu da ikke godt !!! Dvs. at lidt over hver 3. MC'ist har været nede at ligge?! Det synes jeg er alt for mange!
Ja, jeg prøvede at rette statestikken (det sagde Banditten jeg skulle)....Må jo desværre placere mig under kategorien med én ulykke...Men jeg har jo stemt, så jeg kan ikke stemme igen
Citat fra: helle merete efter Maj 29, 2006, 01:46:20 pmJa, jeg prøvede at rette statestikken (det sagde Banditten jeg skulle)....Må jo desværre placere mig under kategorien med én ulykke...Men jeg har jo stemt, så jeg kan ikke stemme igen Klik på ændre afstemning .... så kan du rette ....