Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Luske efter Maj 31, 2006, 03:07:49 pmCitat fra: Freddy efter Maj 31, 2006, 02:57:30 pmCitat fra: Banditten efter Maj 31, 2006, 02:53:10 pmNogen der ved hvad "Taske" betyder på svensk .... Jeg gør ikke. Jeg har jo ikke så meget svensker i mig som de fleste af I andre her i nabolaget... But enlighten me! Jeg vil da gerne vide det.Klodser..?? Wut??Det betyder da noget i retning af skøge/luder/hore... gør det ikke?
Citat fra: Freddy efter Maj 31, 2006, 02:57:30 pmCitat fra: Banditten efter Maj 31, 2006, 02:53:10 pmNogen der ved hvad "Taske" betyder på svensk .... Jeg gør ikke. Jeg har jo ikke så meget svensker i mig som de fleste af I andre her i nabolaget... But enlighten me! Jeg vil da gerne vide det.Klodser..
Citat fra: Banditten efter Maj 31, 2006, 02:53:10 pmNogen der ved hvad "Taske" betyder på svensk .... Jeg gør ikke. Jeg har jo ikke så meget svensker i mig som de fleste af I andre her i nabolaget... But enlighten me! Jeg vil da gerne vide det.
Nogen der ved hvad "Taske" betyder på svensk ....
Det er luder...
Citat fra: Jesper Jensen efter Maj 31, 2006, 03:42:15 pmDet er luder... Hvorfor det, når de nu har ordet luder i deres ordforråd.... Björn Rosenström synger da: Ditt jävla luder.... Men min søns fars naboer ovre i Malmø må nok undre sig lidt, når Dave og hans far tager afsted om morgenen, og knægten så bliver bedt om at huske sin taske til skolen...
men så...... Al den snak om tasker.... blir helt flov
Citat fra: Mie efter Maj 31, 2006, 06:18:40 pm men så...... Al den snak om tasker.... blir helt flov Så vær glad for at snakken ikke er kommet ind på tanktasker endnu
Er ganske ny her inde.....Og så sidder man, uskyldig som altid, og kigger lidt rundt. (Morer mig meget over de sjove kommentarer)men så...... Al den snak om tasker.... blir helt flov
De ville jo bare finde ud af det på et eller andet tidspunkt alligevel
Det fandt vi da allerede ud af nede hos Suså
Citat fra: SVea efter Maj 31, 2006, 08:39:10 pmDet fandt vi da allerede ud af nede hos Suså Og her ser de så mere normale ud