Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
burde dette ikke ligge i en helt ny kategori f.eks "hvem var det jeg så" kategorien????
Citat fra: Moolex efter Juni 07, 2006, 09:59:03 amburde dette ikke ligge i en helt ny kategori f.eks "hvem var det jeg så" kategorien????Det kunne da egentlig være meget sjovt.Det foreslår jeg lige de andre admins.
Citat fra: runes-mc.dk efter Juni 07, 2006, 12:40:40 pmCitat fra: Moolex efter Juni 07, 2006, 09:59:03 amburde dette ikke ligge i en helt ny kategori f.eks "hvem var det jeg så" kategorien????Det kunne da egentlig være meget sjovt.Det foreslår jeg lige de andre admins. Ja, gør lige det!! Jeg så nemlig også en rød 1000´er på Køge bugt motorvejen omkring solrød i lørdags kl. 9.30, med en fører i Dainese læder. Jeg fik vist gloet ret ihærdigt, men vi fulgtes da ad en bid vej...
Har det ikke været Moolex?
Citat fra: SVea efter Juni 07, 2006, 12:58:23 pmCitat fra: runes-mc.dk efter Juni 07, 2006, 12:40:40 pmCitat fra: Moolex efter Juni 07, 2006, 09:59:03 amburde dette ikke ligge i en helt ny kategori f.eks "hvem var det jeg så" kategorien????Det kunne da egentlig være meget sjovt.Det foreslår jeg lige de andre admins. Ja, gør lige det!! Jeg så nemlig også en rød 1000´er på Køge bugt motorvejen omkring solrød i lørdags kl. 9.30, med en fører i Dainese læder. Jeg fik vist gloet ret ihærdigt, men vi fulgtes da ad en bid vej...Har det ikke været Moolex?
Moolex sover der... Men det kunne have været Mig... Er der på det tidspunkt... )
Nej, mener da godt at jeg kan kende Moolex når jeg ser ham... Men føreren havde overskæg.