Sjovt at fx SB fiberdesign ikke var med ?? og andre tilbehørs fætre, der er et marked for det, men ingen der tager det seriøst (så kun en total fed oplægning af remus potter op en yamaha).....men det tror jeg vi alle kan blive enige om...der er en klar forretningsmulighed her
Buell og HD ?? tja jeg håber ikke det er standerleje der holder dem væk, men med alle de små BODER med underlige forhandlere eller private, kan det ikke være dyrt ? men ENING BUELL var mega savnet...
Og ikke mange nyheder, og klart, HONDA skuffede BIG TIME, for at Suzuki gav den gas (og Yamaha).
Ducati - jævnt kedeligt, dog dejligt at se den gamle 998......savle savle...
og en monster 1000 for 170K, ikke uinteressant.
Mads Kristensen og Benelli - ja ? fotoristisk, men kors hvor jeg syntes de er for dyre i forhold til.....fx Duc, og så i de gule blæsere bag i ???
hvad tænker de på ???
MEN det må altså også være svært, når en 1000SV koster 100K....et 1:1 forhold ???
Prisen ned og standarden op.....og bedre styr på hvem der skal stå hvor, gerne lidt mere samlig på det, jeg syntes det var monster forvirrende. De mangler helt sikkert inspiration til at få denne messe videre, end bare 5 bikes på et betongulv.
Og hvorfor skal vi se på alle de f... scootere - SKRID et andet sted hen med det skrammel, evt sammen med knallert klub Danmark (til orientering er en 2-taks VELO ikke specielt interessant for MC folket)