Forfatter Emne: Nøgle reminder???  (Læst 6807 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Nøgle reminder???
« Dato: Juli 04, 2006, 01:39:31 pm »
Er der nogle der ved, om der findes en form for anordning, der gør, at man umuligt kan glemme sine nøgler, når man stiger af cyklen.

Det er faktisk ganske seriøst ment. Jeg glemmer konsekvent, at tage mine nøgler ud af låsen, når jeg er på tanken, på Linien, i Buddinge, parkerer herhjemme, osv  :oops: :oops: :oops: . Jeg ved godt, at det er noget jeg skal vænne mig til at huske, men indtil jeg får det ind på rygradden, ville det være rart, om der findes sådan en "et eller andet" til at huske mig på det!!!

Tak  :wink: :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Nøgle reminder???
« Svar #1 Dato: Juli 04, 2006, 01:42:59 pm »
Er der nogle der ved, om der findes en form for anordning, der gør, at man umuligt kan glemme sine nøgler, når man stiger af cyklen.

Det er faktisk ganske seriøst ment. Jeg glemmer konsekvent, at tage mine nøgler ud af låsen, når jeg er på tanken, på Linien, i Buddinge, parkerer herhjemme, osv  :oops: :oops: :oops: . Jeg ved godt, at det er noget jeg skal vænne mig til at huske, men indtil jeg får det ind på rygradden, ville det være rart, om der findes sådan en "et eller andet" til at huske mig på det!!!

Tak  :wink: :wink:
En snor lille SVea !
Forbundet til nøglen i den ene ende, og til dig i den anden  :wink:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: Re: Nøgle reminder???
« Svar #2 Dato: Juli 04, 2006, 01:53:56 pm »
En snor lille SVea !
Forbundet til nøglen i den ene ende, og til dig i den anden  :wink:

Ja, det kunne du lide hva lille B2.... En løkke om halsen på SVea, og så glemmer jeg kun de nøgler én gang, når der først bliver strammet til  :evil: :evil: Havde selv tænkt på en snor, men troede der fandtes en bedre og mere fancy løsning  :? :?
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Sv: Re: Nøgle reminder???
« Svar #3 Dato: Juli 04, 2006, 01:57:22 pm »
En snor lille SVea !
Forbundet til nøglen i den ene ende, og til dig i den anden  :wink:

Ja, det kunne du lide hva lille B2.... En løkke om halsen på SVea, og så glemmer jeg kun de nøgler én gang, når der først bliver strammet til  :evil: :evil: Havde selv tænkt på en snor, men troede der fandtes en bedre og mere fancy løsning  :? :?
Nu har jeg ikke den slags snavsede tanker i mit hoved  :shock:
Men indrømmet, verden ville være en del sikrere med SVea i kort snor  :twisted:

En mere fancy løsning kunne være en farvet snor  :lol: :lol:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Sv: Nøgle reminder???
« Svar #4 Dato: Juli 04, 2006, 02:00:26 pm »
Hvis du stopper motoren med nøglen, så lad være med at slippe den, men tag den ud med det samme og ikke når du er steget af maskinen!

Rubin

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 573
Sv: Nøgle reminder???
« Svar #5 Dato: Juli 04, 2006, 02:01:24 pm »
Inden hjelmen forlader hovedet, skal nøglen ligge i lommen :wink:
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Nøgle reminder???
« Svar #6 Dato: Juli 04, 2006, 02:02:37 pm »
Seriøst .... Kender ikke noget "device" der kan huske dig på dine nøgler !

En vanesag ... lidt ligesom .... en go gang ..... ;-) ... opvask  :cheesy:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: Nøgle reminder???
« Svar #7 Dato: Juli 04, 2006, 02:08:58 pm »
Jeg kender godt problemet... Jeg har vænnet mig til at have nøglen i samme lomme altid, og altid mærke efter inden jeg forlader cyklen om den ligger hvor den bør. DET har så desværre udviklet sig til en mindre tvangshandling... Et par gange om dagen mærker jeg lige efter om nøglen ligger på sin plads ;)
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Sv: Nøgle reminder???
« Svar #8 Dato: Juli 04, 2006, 02:16:27 pm »
Du skal bare have sådan en her:
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Nøgle reminder???
« Svar #9 Dato: Juli 04, 2006, 02:28:54 pm »
Jeg har det på den måde at det er en vane.. Min cykel er kostbar for mig, så der skal ikke sidde nøgle i for at gøre det nemt at stikke af med den, uanset om jeg holder på linien eller ej !   Så det ligger helt naturligt.

Prøv at tænk dig hvis det skete SVea, hvis nogen pludselig hoppede op på din cykel og stak af. Så ville du have mistet din elskede kværn. Det er sådan nogle tanker der skal til for at man husker ekstra godt på det.

Prøv at arbejd med det min pige  :D :D :D

palle j

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 463
Sv: Nøgle reminder???
« Svar #10 Dato: Juli 04, 2006, 02:33:39 pm »
Jeg lærte det ved at det koster en øl /omgang til den/dem der har ens nøgel   :)
Blå SV650S 00

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: Nøgle reminder???
« Svar #11 Dato: Juli 04, 2006, 02:50:35 pm »
Prøv at tænk dig hvis det skete SVea, hvis nogen pludselig hoppede op på din cykel og stak af. Så ville du have mistet din elskede kværn. Det er sådan nogle tanker der skal til for at man husker ekstra godt på det.

Den ville ikke nå langt, for SVea Biken lystrer kun SVea. Lidt som Zorro og Tornado. Kan så ikke helt finde ud af om det er Zorro der lystrer Tornado eller omvendt - og så lige en sidste bemærkning. Ikke sikker på at Zorro kan matche SVea med en pisk. Zhu-tchi  WHIPPED :grin: :afro: :lol: :evil: :evil: :shocked:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Re: Nøgle reminder???
« Svar #12 Dato: Juli 04, 2006, 03:06:42 pm »
Jeg kender godt problemet... Jeg har vænnet mig til at have nøglen i samme lomme altid, og altid mærke efter inden jeg forlader cyklen om den ligger hvor den bør. DET har så desværre udviklet sig til en mindre tvangshandling... Et par gange om dagen mærker jeg lige efter om nøglen ligger på sin plads ;)

Samme her ... ;-)
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Sv: Re: Nøgle reminder???
« Svar #13 Dato: Juli 04, 2006, 03:09:12 pm »
Jeg kender godt problemet... Jeg har vænnet mig til at have nøglen i samme lomme altid, og altid mærke efter inden jeg forlader cyklen om den ligger hvor den bør. DET har så desværre udviklet sig til en mindre tvangshandling... Et par gange om dagen mærker jeg lige efter om nøglen ligger på sin plads ;)

Samme her ... ;-)
Og her  :oops:

Tror dog at den i SVea's (og andre pigers ) tilfælde burde anbringes i håret, de de checker det uafbrudt  :idea:
« Senest Redigeret: Juli 04, 2006, 04:42:50 pm af B2 »
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Re: Sv: Re: Nøgle reminder???
« Svar #14 Dato: Juli 07, 2006, 12:16:47 am »
Jeg kender godt problemet... Jeg har vænnet mig til at have nøglen i samme lomme altid, og altid mærke efter inden jeg forlader cyklen om den ligger hvor den bør. DET har så desværre udviklet sig til en mindre tvangshandling... Et par gange om dagen mærker jeg lige efter om nøglen ligger på sin plads ;)

Samme her ... ;-)
Og her  :oops:

Tror dog at den i SVea's (og andre pigers ) tilfælde burde anbringes i håret, de de checker det uafbrudt  :idea:
:mrgreen:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com