Tja... et år siger du, man kunne jo også bare køre pænt det år, det gjore jeg, men man skal bare huske at hvis de stopper dig og de skulle finde ud af at den ikke er droslet ( men hvordan ), så er det det samme som at køre uden kørekort.
På en af mine kammersjukkers GS500 har han på sin registreringsatt fået skrevet neddroslingen under konstruktive ændringer. Det er sikkert det de vil have dokumenteret hvis de stopper en. Men igen som du selv siger, de ved sikkert intet om hvordan og hvorledes, men en ting er sikkert. De vil ha' at det skal være i orden. De er mere end glade for at skrive bøder ud til unge mennesker, eller motorcyklister gennerelt

Tja, lad mig sige det sådan her
Jeg er små 20 år gammel, ingen erfaring

Så tror jeg nok at jeg skal have den droslet det første stykke tid. Ikke kun pga. min alder, men pga min kådhed og de 70-75 hypper sådan en 650'er smider. Det er helt sikkert at jeg i starten skal lære at magte sådan en "lille knallert" der.

Så kan jeg altid når jeg har fået lidt mere erfaring samt fået alder nok til at køre med alle hypperne (holder jeg garanteret heller ikke alligevel) få pillet den drosling af
Mvh
Matthias