Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg havnede inde på Nørrebros Bryghus sidste weekend, og kom til at starte med en hvedeøl......... fy for pyffer, det vil jeg godt advare imod.Derimod er deres mørke øl ganske godt Må dog indrømme at jeg mest er til pilsner hvis der er tale om rimelige mængder Olfert
findes på "Den Tatoverede Enke" i Boltens Gård!
Citat fra: OlfertJeg havnede inde på Nørrebros Bryghus sidste weekend, og kom til at starte med en hvedeøl......... fy for pyffer, det vil jeg godt advare imod.Derimod er deres mørke øl ganske godt Må dog indrømme at jeg mest er til pilsner hvis der er tale om rimelige mængder OlfertEr det hvedeøl generelt, dansk hvedeøl, eller bare deres hvedeøl som du ikke kan lide?Jeg er meget forfalden til hvedeøl - fx Schneider Weiße (dem som også laver Aventinus) eller Weihenstephaner. Kig ind på "Charlies" i Pilestræde, eller "Øl" i Elmegade - der er også mange andre gode varer