Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hehe, fedt Jeg kunne bare ikke høre begrænseren Hvorfor var det et skod-rullefelt ?
Citat fra: Olfert efter August 09, 2006, 02:14:58 pmHehe, fedt Jeg kunne bare ikke høre begrænseren Hvorfor var det et skod-rullefelt ?Begrænseren blev kun brugt i nr 2 accelleration..Det var et skod felt fordi det viste alt for lidt (alle jeg talte med beklagede sig også over det.. Så det var ikke min knallert den var gal med)
Citat fra: Luske efter August 09, 2006, 02:15:59 pmCitat fra: Olfert efter August 09, 2006, 02:14:58 pmHehe, fedt Jeg kunne bare ikke høre begrænseren Hvorfor var det et skod-rullefelt ?Begrænseren blev kun brugt i nr 2 accelleration..Det var et skod felt fordi det viste alt for lidt (alle jeg talte med beklagede sig også over det.. Så det var ikke min knallert den var gal med)
Martin (fra vores lejr deroppe):Blå SV1000S - Yoshimura Potter - Pipercrossfilter - (indkørt) Powercommander 102 Heste på hjulet
Citat fra: Luske efter August 09, 2006, 02:41:19 pmMartin (fra vores lejr deroppe):Blå SV1000S - Yoshimura Potter - Pipercrossfilter - (indkørt) Powercommander 102 Heste på hjuletDet er farven, den er gal med.. Havde skidtet nu været sort, såhhh..
Citat fra: Ole efter August 09, 2006, 02:48:54 pmCitat fra: Luske efter August 09, 2006, 02:41:19 pmMartin (fra vores lejr deroppe):Blå SV1000S - Yoshimura Potter - Pipercrossfilter - (indkørt) Powercommander 102 Heste på hjuletDet er farven, den er gal med.. Havde skidtet nu været sort, såhhh..
Det var et skod felt fordi det viste alt for lidt (alle jeg talte med beklagede sig også over det.. Så det var ikke kun min knallert den var gal med)
Det er åbenbart galt deroppe hvert eneste år. Hvor meget (eller lidt) viste den for Gixxeren?