Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: SVea efter September 13, 2006, 08:45:57 pmCitat fra: Alex efter September 13, 2006, 07:38:15 pmSvea- tisse i tanken.. !? ..det skal jeg fandme se ! Hvis du ligger tank til, så skal jeg straks gå igang med at drikke pils Jeg kan nogle tricks, når jeg først er indstillet på at få hævn Hævn ? .. hvem snakker om hævn.. jeg vil bare gerne se dig tisse i tanken.. Drik lidt sprut også.. jeg vil gerne ha noget der minder om 98 oktan
Citat fra: Alex efter September 13, 2006, 07:38:15 pmSvea- tisse i tanken.. !? ..det skal jeg fandme se ! Hvis du ligger tank til, så skal jeg straks gå igang med at drikke pils Jeg kan nogle tricks, når jeg først er indstillet på at få hævn
Svea- tisse i tanken.. !? ..det skal jeg fandme se !
Hvad sker der for jer ? Citat fra: Olfert efter September 13, 2006, 09:21:29 pmBla bla hidsig Bla bla Ole OgCitat fra: Alex efter September 13, 2006, 09:31:15 pmCitat fra: SVea efter September 13, 2006, 08:45:57 pmCitat fra: Alex efter September 13, 2006, 07:38:15 pmSvea- tisse i tanken.. !? ..det skal jeg fandme se ! Hvis du ligger tank til, så skal jeg straks gå igang med at drikke pils Jeg kan nogle tricks, når jeg først er indstillet på at få hævn Hævn ? .. hvem snakker om hævn.. jeg vil bare gerne se dig tisse i tanken.. Drik lidt sprut også.. jeg vil gerne ha noget der minder om 98 oktan Jeg ved ikke hvad pokker i drikker ! Men Jeg vil oss ha' !!
Bla bla hidsig Bla bla Ole