Forfatter Emne: Kø på motorvejen !!  (Læst 2660 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bongers

  • Gæst
Kø på motorvejen !!
« Dato: Marts 31, 2005, 01:24:21 pm »
Når der er mange biler på vejen - tænker jeg tit "der" var lige plads til mig.. man gøre det ikke altid !! og så overvejet jeg om.. der er der nogen der er blevet skrevet for at køre mellem bilerne når der er kø på motorvejen ?? - og kan man tillade sig det ??  :?

Selv køre jeg i busbanen på vej til arbejde, og har endelig god samvittighed med det  8)  8)
Tror jeg spare end 10 til 15 minutter på det stundt   :D

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Kø på motorvejen !!
« Svar #1 Dato: Marts 31, 2005, 01:30:54 pm »
Jeg har besluttet med mig selv at jeg kun kører mellem bilerne hvis de holder helt stille.
Så længe de bevæger sig er der risiko for de slingrer eller laver et  pludseligt vognbaneskift  :shock:
Men så længe jeg kun har 1-2 km motorvej for at komme hjem fra arbejde (hvis jeg ellers tager motorvejen) så er det sjældent at kø-kørsel er et problem for mig.
(faktisk har jeg endnu ikke haft mulighed for at tage en tur mellem bilerne)
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Martin P

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 153
Kø på motorvejen !!
« Svar #2 Dato: Marts 31, 2005, 01:54:42 pm »
Jeg er ikke selv blevet skrevet for det, men har set en der er blevet.

Jeg plejer at tage turen mellem bilerne hvis hastigheden er lav... ikke nok at de holder helt stille. Det går simpelthen for langsomt  :lol:

Har 1 gang oplevet at jeg begyndte at indhente en politi-mc som naturligvis ikke tog turen imellem bilerne.... der holdte jeg mig tilbage og valgte det hurtigste spor for at komme forbi ham og så køre videre mellem bilerne.  :D

Det eneste det kræver er at man er vågen og opmærksom på hvordan de andre billister reagerer, mange trækker faktisk ind til siden når de ser en komme op imellem rækkerne.

Alvin T

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 72
  • GSX-R 750 k7
Kø på motorvejen !!
« Svar #3 Dato: Marts 31, 2005, 10:18:26 pm »
Man skal passe på med at køre mellem bilerne når de holder helt stille, da man kan risikere at der pludselig er en der finder på at åbne døren og stige ud, har selv opblevet det.
Alvin Theibel, Blå/Hvid GSX-R 750