Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvis jeg kan få fri. Tager kæresten og jeg der op torsdag. Ved ikke helt om det bliver kl. 12 eller tidligere..EDIT: Jeg har sgu fået fri, så jeg er der oppe fra torsdag eftermiddag / aften. Kæresten og jeg ligger sammen med streetfighters MC og nogle andre jeg ikke lige kan huske.
Folk skal være så hjerteligt velkomne hos undertegnede i Aalborg. Jeg har ikke selv tid/lyst/lejlighed til at tage til Skagen (måske for et kort visit som sidst), men jeg giver da gerne øl/sodavand/kaffe til de, som skulle ha' lyst til at kigge forbi
men nu prøver vi sku også toppen GI GAS
HØHØ RODET!!! Hmm sidste år ( og år før dette også) lå falkne og morgenhård sammen og sidste år sneg sig også nogle svin med ind i lejeren... Det var et MÆÆÆÆGTIGT koncept - så jeg stemmer for vi gør det igen i år.. SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL
hvis man har et PAR cylindre så klare vi det nok på en 3-4 timer *G*
Andre der har plads torsdag 13:15 ?
Uha ja... Det bliver godt... Prognosen for vejret bliver også bedre og bedre... Også lørdag Ved ikke lige hvordan det kan gå til... Ahrrr.. Har dog en ide
Vi er 4 stk. der tager færgen kl. 14:30 ... Odden-Århus ... plus en følgebil med opsamlingspunkt i Århus ... (Ekstra bodygards .... vis mig dine patter kælling .. )
Citat fra: Banditten efter Juli 15, 2007, 11:53:17 amVi er 4 stk. der tager færgen kl. 14:30 ... Odden-Århus ... plus en følgebil med opsamlingspunkt i Århus ... (Ekstra bodygards .... vis mig dine patter kælling .. )Hvis jeg må se dine patter først, så må du se min kællings bagefter Christian var det os to, der sidste år tog på sømandshjem og fik et ordenligt bad (hver for sig)??? Kan du i så fald huske hvad vi gav for det??
Citat fra: SVea efter Juli 15, 2007, 06:23:19 pmCitat fra: Banditten efter Juli 15, 2007, 11:53:17 amVi er 4 stk. der tager færgen kl. 14:30 ... Odden-Århus ... plus en følgebil med opsamlingspunkt i Århus ... (Ekstra bodygards .... vis mig dine patter kælling .. )Hvis jeg må se dine patter først, så må du se min kællings bagefter Christian var det os to, der sidste år tog på sømandshjem og fik et ordenligt bad (hver for sig)??? Kan du i så fald huske hvad vi gav for det??Ja det var os to der tog bad på hotellet .... ... det kostede 20 kr. incl. et rent og velduftende håndklæde.
Citat fra: Banditten efter Juli 17, 2007, 05:14:39 pmCitat fra: SVea efter Juli 15, 2007, 06:23:19 pmCitat fra: Banditten efter Juli 15, 2007, 11:53:17 amVi er 4 stk. der tager færgen kl. 14:30 ... Odden-Århus ... plus en følgebil med opsamlingspunkt i Århus ... (Ekstra bodygards .... vis mig dine patter kælling .. )Hvis jeg må se dine patter først, så må du se min kællings bagefter Christian var det os to, der sidste år tog på sømandshjem og fik et ordenligt bad (hver for sig)??? Kan du i så fald huske hvad vi gav for det??Ja det var os to der tog bad på hotellet .... ... det kostede 20 kr. incl. et rent og velduftende håndklæde.Det ku være jeg skulle tage min søfartsbog med