Nå, nu tog jeg en beslutning og investerede i et Kappa taskesæt bestående af Kappa monorack, Kappa turbular taskeholdere (kan kun monteres på monorack) og 2 Kappa K40 sidetasker.
De sidder superfedt på SV'eren, og man kan endda skifte taskernes skjolde, så de matcher cyklen. De blå skjolde er godt nok ikke præcis samme farve som SV-farven men ret tæt på.

Det hele er købt gennem Masi Motor i Holbæk:
- Kappa monorack: 798 kr.
- Kappa turbular: 998 kr.
- Kappa K40 tasker x2: 2.495 kr.
- 2x blå skjolde: 348 kr.
-
I alt: 4.639 kr.Monteringen er overraskende nem. Det tog lidt over en time første gang, men jeg gætter på det kan gøres på under det halve, nu hvor jeg har prøvet det før:
- Monoracket monteres der hvor bageste fodhviler-V'et hæftes på stellet og på panikhåndtaget bagpå. Til sidstnævnte medfølger nogle tykke gummiplader til at lægge mellem håndtaget og beslaget, så ridser skulle minimeres.
- Turbular stativet monteres på monoracket og på bageste fodhvilere. På venstre side skiftes splitten ud med en gennemgående bolt, og på højre side genbruges bolten, der hæfter udstødningen på fodhviler-V'et.
Nemmere bliver det ikke.
Den store test bliver en 14 dages mc-ferie til Italien om halvanden uge, men jeg er ret overbevist om at de vil gøre stor lykke.
Se flere billeder af taskesættet i mit album.