Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Er der nogen der er friske på en lille aftentur fra Målev kl. 17 eller 17:30 ?Det er i dag onsdag den 6. april.
Citat fra: nygEr der nogen der er friske på en lille aftentur fra Målev kl. 17 eller 17:30 ?Det er i dag onsdag den 6. april.Næh.. Men vi var fem mand fra jobbet, der tog den fedeste tur fra Aalborg til Mariager via veje jeg ikke anede eksisterede Og så fik jeg prøvekørt en Aprilia SL1000 Falco.. Ikke dårligt, ikke dårligt
Citat fra: Ole HansenCitat fra: nygEr der nogen der er friske på en lille aftentur fra Målev kl. 17 eller 17:30 ?Det er i dag onsdag den 6. april.Næh.. Men vi var fem mand fra jobbet, der tog den fedeste tur fra Aalborg til Mariager via veje jeg ikke anede eksisterede Og så fik jeg prøvekørt en Aprilia SL1000 Falco.. Ikke dårligt, ikke dårligt Fra Aalbort til Mariager… vidste sku heller ikke i havde veje der oppe, troede i bruge plovfugerne selvfølge er der lige motorvejen, den store national hyldest til den jyske mafia
Fra Aalbort til Mariager… vidste sku heller ikke i havde veje der oppe, troede i bruge plovfugerne selvfølge er der lige motorvejen, den store national hyldest til den jyske mafia
I frygt for at bliver slettet fra forumet - lader jeg være med at kommenter det yderligere