Forfatter Emne: BUSA-F1  (Læst 2441 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
BUSA-F1
« Dato: Januar 26, 2007, 03:27:42 pm »
De to ekstra hjul er edder dylenmig dyre  :dead:- hvorfor ikke bare "nøjes" med originalen på to hjul. Det eneste positive jeg kan komme i tanker om, er at den er bygget på dansk jord.

http://epn.dk/kommunikation/medier_underholdning/article18307.ece

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2091
Re: BUSA-F1
« Svar #1 Dato: Januar 26, 2007, 03:36:46 pm »
Fordi bremselængden er kortere med fire hjul og det er nemmere at få overført kræfterne uden lortet går på baghjul? :)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: BUSA-F1
« Svar #2 Dato: Januar 26, 2007, 04:41:03 pm »
Fordi bremselængden er kortere med fire hjul og det er nemmere at få overført kræfterne uden lortet går på baghjul? :)

Det kaldes "en bil" :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: BUSA-F1
« Svar #3 Dato: Januar 27, 2007, 12:11:43 am »
Fordi bremselængden er kortere med fire hjul og det er nemmere at få overført kræfterne uden lortet går på baghjul? :)

Hvad er det sjove i det  :huh:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: BUSA-F1
« Svar #4 Dato: Januar 27, 2007, 12:24:12 am »
er det ikke bare  en Atom som blev testet af top gear drengene her bare med en bus motor
   

skyggen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 797
  • 90*V2 sjover
Re: BUSA-F1
« Svar #5 Dato: Januar 27, 2007, 11:34:07 am »
det må være så sygt at kører sådan en lille SATAN den bil kan være GUD´S VÆRK. :twisted:
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: BUSA-F1
« Svar #6 Dato: Januar 27, 2007, 02:06:08 pm »
Så lige at de skulle teste dens køreregenskaber (læs: om den kunne accelerere fra 0-100 på 3 sek.) i TV2-News, men testen blev forstyrret af sne...
Journalisten hævdede dog fortrøstningsfuldt at "..de kun 300kg som bilen vejer er mindre end en stor motorcykel".
Det kan han jo så have ret i... hvis han med stor mc mener Gold Wing eller Harley D.

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Claus m

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 510
Re: BUSA-F1
« Svar #7 Dato: Januar 27, 2007, 03:11:59 pm »
Ja og så er der lige det der også står citat "Bilen er bygget til kørsel på landevej, først og fremmest i England, hvor den kan indregistreres. " Danske regler igen.
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde