Forfatter Emne: Forsikringssnak  (Læst 6363 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Larsen

• Plastikrocker
Forsikringssnak
« Svar #15 Dato: Januar 25, 2007, 08:15:03 pm »
Jeg kan lige så godt selv skrive det inden andre ( Skyggen  :twisted: ) gør det..jeg er også lidt ældre end de 23 år
Dialog er sidste udvej, når alle voldelige muligheder er udtømte, og det er de sjældent !!

Madmordigan

• Søndagskører
  • **
Forsikringssnak
« Svar #16 Dato: Januar 25, 2007, 08:55:07 pm »
En anden mulighed inden for de små banejern er en Honda VFR/RVF 400.
Dem er VFR klubben begyndt at købe i hobetal og de bliver skamrost. Der kan man virkelig tale om en solid maskine!
Ingen p.t.

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Forsikringssnak
« Svar #17 Dato: Januar 25, 2007, 08:59:29 pm »
Dem er VFR klubben begyndt at købe i hobetal og de bliver skamrost. Der kan man virkelig tale om en solid maskine!
ja det er jo en honda... dem går man ikke fejl af..

RonniB

• Søndagskører
  • **
Forsikringssnak
« Svar #18 Dato: Januar 25, 2007, 09:11:38 pm »

Ja og den er alt rigeligt på den bane som knutstorp...., men jeg er også inhabil  :wink:

Ronni
"handling over power"

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
Forsikringssnak
« Svar #19 Dato: Januar 25, 2007, 10:01:25 pm »
Og hvad er prisen på sådan en knallert så, ca.?
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
Forsikringssnak
« Svar #20 Dato: Januar 26, 2007, 08:57:17 am »
Hemligheden er så at man skal have sukkersyge ( Diabetes ) for at kunne opnå de priser hos Tryg.

Tænker du på det med Diabetesforeningen? Den aftale er nu ophævet, og man kan ikke tegne nye forsikringer. Da jeg undersøgte det for et par år siden, fik jeg at vide det kun var til biler, der var ikke noget at få til mc'er, gruppeforsikringen til mc'er brugte simpelthen samme præmier. Der var dog lidt at hente på indbo og ulykke også.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Forsikringssnak
« Svar #21 Dato: Januar 26, 2007, 09:16:13 am »
Hemligheden er så at man skal have sukkersyge ( Diabetes ) for at kunne opnå de priser hos Tryg.

Tænker du på det med Diabetesforeningen? Den aftale er nu ophævet, og man kan ikke tegne nye forsikringer. Da jeg undersøgte det for et par år siden, fik jeg at vide det kun var til biler, der var ikke noget at få til mc'er, gruppeforsikringen til mc'er brugte simpelthen samme præmier. Der var dog lidt at hente på indbo og ulykke også.
Jeg har også fået tilbudt en pris på omkring 6000,- (normalt koster den 12-13.000,-) hvis man altså er over 30år og elitebillist.  Det er deres standard priser ville jeg mene.   er "desværre" ikke 30 endnu

Madmordigan

• Søndagskører
  • **
Forsikringssnak
« Svar #22 Dato: Januar 26, 2007, 09:29:41 am »
Og hvad er prisen på sådan en knallert så, ca.?

Jeg mener de ligger fra 16-20K (uden afgift) og 50K med, men jeg er ikke rigtig inde i det.

Der er en fra VFR klubben der importerer og videresælger dem, jeg har tidligere handlet med ham og han var god nok. (det var dog kun et udstødningsrør jeg købte dengang)
Han har websitet http://www.mccom.dk/, som desværre er lavet i Word :puke: så der er ikke et link der virker på den :brok:, men du kan da få hans nummer fra siden...
Ingen p.t.

RonniB

• Søndagskører
  • **
Forsikringssnak
« Svar #23 Dato: Januar 26, 2007, 10:24:31 am »
20000,- så har du en fin en uden afgift, i UK få de helt ned til £600 men så er de ret sørgelige... Min har, med alt affjedring og gejl, stået i noget mere............. :dead:
"handling over power"

Paw

• Sandt SVin
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Forsikringssnak
« Svar #24 Dato: Januar 26, 2007, 07:53:14 pm »
Skal man ikke være en lille splejs for at kunne være på sådan een?

Jeg er jo ikke liiige Olfert, Luske, Skyggen - størrelse :mrgreen:
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Forsikringssnak
« Svar #25 Dato: Januar 26, 2007, 11:03:23 pm »
Hva´ Paw er du nu også på udkig efter et banejern??? :twisted: :twisted:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

MSGDiller

• Søndagskører
  • **
Forsikringssnak
« Svar #26 Dato: Januar 26, 2007, 11:23:35 pm »
Min kawa zx6rr her:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=556
Den er sq nok til salg! :)

Men det er jo et andet prisleje :(
V2 Powaaaaah :)

Mine cykler  ---> 
1 stk TL1000S stærk moddet, 1 stk zx6rr banejern, 1 stk 750k3 banejern, 1 stk KTM Duke 2

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2250

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11606

RonniB

• Søndagskører
  • **
Forsikringssnak
« Svar #27 Dato: Januar 27, 2007, 10:00:41 am »
Jeg har kørt på min 400 i over 3 år/20kkm og jeg er 192. Af Honda'erne så er VFR'eren den største, RVF'en er kortere mellem sæde og styr, hvilket gør at man ikke så nemt kan være der..
"handling over power"

Larsen

• Plastikrocker
Forsikringssnak
« Svar #28 Dato: Januar 27, 2007, 01:31:10 pm »
Citér

Det er rigtigt at den aftale er blevet stoppet. Det gjorde den fordi at folk uden diabetes udnyttede det, hvilket der ikke var meningen med aftalen.

Jeg har så den fordel at jeg er med i den aftale, så de priser fortsætter for mig selvom aftalen er ophævet for nye medlemmer.

Jeg havde ikke noget problem med at få rabat på min mc. Den faldt fra ca. 5300 kr med selvrisiko til ca.3100 kr også med selvrisiko.
Dialog er sidste udvej, når alle voldelige muligheder er udtømte, og det er de sjældent !!

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Forsikringssnak
« Svar #29 Dato: Januar 27, 2007, 03:54:24 pm »
er der ikke snart en admin som rydder op i denne tråd og flytter overskydende materiale over i forsikringstråden :whipped: