Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hep,Jeg har fået en dunk olie (Castrol RS 4T) for meget hjem fra Hamborg/LouisHvem er ejermanden? - den er i midlertid steget lidt i pris.. - den koster en øl på lørdag
Det er ikke Thomas' - Hønse købte heller ikke - så det kan næsten kun være Martins..Ps. Selv tak!
Citat fra: Jesper Jensen efter Januar 30, 2007, 08:05:33 amDet er ikke Thomas' - Hønse købte heller ikke - så det kan næsten kun være Martins..Ps. Selv tak! Det er vist min... Du får en øl på Lørdag
Den var faktisk bagt ... I får en på lørdag... og så er jeg da ellers altid villig til at bage
Citat fra: Jesper Jensen efter Januar 30, 2007, 07:50:41 amHep,Jeg har fået en dunk olie (Castrol RS 4T) for meget hjem fra Hamborg/LouisHvem er ejermanden? - den er i midlertid steget lidt i pris.. - den koster en øl på lørdag Hmmm... jeg fik da vidst begge mine, Alex og Jesper købte ikke ikke olie så vidt jeg ved, så prøv dine kammerater, ved ikke om de læser på forum...Ps. Tak for sidst!
og så er jeg da ellers altid villig til at bage
Citat fra: Majse efter Januar 30, 2007, 06:36:35 pmog så er jeg da ellers altid villig til at bage AAJJJ.... Jeg glæder mig til lørdag...