For lige at rette tråden ind igen....

Ja, som tidligere nævnt, så har jeg haft en safety1st læderdragt.. og jeg vil
IKKE anbefale det !!!
Den ligger ude i skabet, og har lige kigget på den.. og FØJ, hvor er den altså tarvelig !

Jeg kørte med den i1½ sæson.. og har lige studeret den.. syningerne i skridtet er gået op, læderet er revnet samme sted.
.. den ser VÆSENTLIG ældre ud end den er, en del steder er farven på læderet slidt af.. ja, det er hvad der sker, men helheds indtrykket efter så forholdsvis kort tid er ganske enkelt for dårligt.. lad lortet ligge !
Min personlige mening - hvor meget synes du, at du er værd ?? samme pris som din motorcykel ??
..om du køber en gs500 til 30.000 kr eller en Agusta til 400.000 kr, så er ricikoen for at køre galt stadig lige stor/lille -meget afhængig af din erfaring.
JA, en del bliver måske torpederet af en bil - erfarne eller uerfarne ..så køb dog for He..... noget tøj der er i orden, hvor sikkerheden er i top.
Komfort er også en del af sikkerheden, hvis du bliver træt og irriteret af dit tøj, mister du koncentrationen.
hvis dragten er for kold, handskerne for små så de irriterer/for store så du ikke får fat i bremsegrebet.. alt muligt -you name it !
KØB det der passer til dig, og køb noget af en standard, som du mener vil være den guldklump værdigt, der sidder på din motorcykel

Jeg har mange ting endnu jeg kunne tilføje, men spør om hjælp hvis du er i tvivl - enten her eller i den lokale butik.
KØB RYGSKINNE !!