Forfatter Emne: Endelig rygskjold....  (Læst 3479 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Endelig rygskjold....
« Dato: April 08, 2005, 08:46:17 pm »
Var ude hos Stevens MC i dag og har endelig anskaffet mig det famøse rygskjold... Et dejligt Spyke!!!

Nu er jeg jo stort set køreklar når jeg har fået pappet hjem engang om 3 måneder eller noget. Skal bare lige have presset Fætteren til at begynde at samle den GT500B.... hehheh... Har vist i den forbindelse heller ikke så meget at gøre herinde mere. Går ud fra at SV drengene vipper mig af bagsædet, når jeg selv bliver kørende :-( Og har der er vist et stykke vej fra GT til SV :-)

God weekend til alle....
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Endelig rygskjold....
« Svar #1 Dato: April 08, 2005, 09:26:55 pm »
Men du er velkommen til at køre med alligevel...
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Endelig rygskjold....
« Svar #2 Dato: April 09, 2005, 10:02:31 am »
Citat fra: SVea
Var ude hos Stevens MC i dag og har endelig anskaffet mig det famøse rygskjold... Et dejligt Spyke!!!

Nu er jeg jo stort set køreklar når jeg har fået pappet hjem engang om 3 måneder eller noget. Skal bare lige have presset Fætteren til at begynde at samle den GT500B.... hehheh... Har vist i den forbindelse heller ikke så meget at gøre herinde mere. Går ud fra at SV drengene vipper mig af bagsædet, når jeg selv bliver kørende :-( Og har der er vist et stykke vej fra GT til SV :-)

God weekend til alle....

Hvis det er en gammel to-takter suki, så pas på ! Den er eddermame' lumsk at køre på...! Den wobler i fire dimensioner - mindst..  :?  :?
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson