Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Så har jeg fået købt mig et digitalt videokamera så mangler jeg bare at få konstueret en holder til det, så jeg også kan filme vores ture.
den nu værende mener jo at man kan få en ganske fornuftigt liv uden en ny potte
Det lyder godt Jannik.Det er fedt når man kan have flere kameravinkler at vælge imellem når filmen klippes sammen Du har set min holder ikke Man må kunne lave noget lignende selv...
Jo jeg har godt set den men jeg har jo mørkt kåbeglas på så det bliver nok endnu en bagud vinkel lige som Lars´s, dog ikke med Gaffatape, men en form for beslag som kan klikkes på undersædeskallen og måske gå ud der hvor der er hul til hagestroppen til hjelmen???
Det lyder smart.(så kan du jo lave en ekstra til Lars )
Citat fra: runes-mc.dkDet lyder godt Jannik.Det er fedt når man kan have flere kameravinkler at vælge imellem når filmen klippes sammen Du har set min holder ikke Man må kunne lave noget lignende selv...Jo jeg har godt set den men jeg har jo mørkt kåbeglas på så det bliver nok endnu en bagud vinkel lige som Lars´s, dog ikke med Gaffatape, men en form for beslag som kan klikkes på undersædeskallen og måske gå ud der hvor der er hul til hagestroppen til hjelmen???
Grunden til at jeg har handlet video kamera nu er at jeg skal være far til slutningen af August
Grunden til at jeg har handlet video kamera nu er at jeg skal være far til slutningen af August og der ville vi have er kamera til den tid, og så kan man jo lige så godt handle nu så når at lære det at kende ik´? (eller man kan nå at filme denne sæson på mc. )
Citat fra: JannikGrunden til at jeg har handlet video kamera nu er at jeg skal være far til slutningen af August og der ville vi have er kamera til den tid, og så kan man jo lige så godt handle nu så når at lære det at kende ik´? (eller man kan nå at filme denne sæson på mc. )Hvad så efter August, holder du så op med at være far?