Forfatter Emne: SV'en gik bare ud..  (Læst 2507 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Copy_Cat

• Fotopedel
  • Sandt SVin
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
SV'en gik bare ud..
« Dato: Marts 23, 2007, 07:32:17 pm »
Hej,

I dag da jeg var på vej hjem af efter en køretur på ca. 80 km gik SV'en bare ud.. Den lyste "Check", samtidig med en olie kande. Jeg slukkede for tændingen samt "dødmandsknappen" og tændte det hele igen. Så startede den som om intet var hændt. Der var ingenting at mærke resten af turen hjem.

Har i oplevet det samme?

Hvad mon det kan skyldes??

Hilsen
Theis

Ex. SV650S ejer.

slowhand30

• Plastikrocker
Re: SV'en gik bare ud..
« Svar #1 Dato: Marts 23, 2007, 07:44:49 pm »
Prøv evt at chékke om din støttebens kontakt virker som den skal  :rolleyes:

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Marts 23, 2007, 09:46:21 pm »
Jeg har også været ude for noget "sjov" : http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=3501.msg36303#msg36303

Prøv lige og tjek manualen, der står sikkert et eller andet der..  :undecided:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
« Svar #3 Dato: Marts 23, 2007, 10:17:25 pm »
Hej,

I dag da jeg var på vej hjem af efter en køretur på ca. 80 km gik SV'en bare ud.. Den lyste "Check", samtidig med en olie kande. Jeg slukkede for tændingen samt "dødmandsknappen" og tændte det hele igen. Så startede den som om intet var hændt. Der var ingenting at mærke resten af turen hjem.

Har i oplevet det samme?

Hvad mon det kan skyldes??

Hilsen

Ja, jeg har fået skiftet et stik som sidder under tanken - helt fremme ved kronrøret.  På 1000'eren er stikket grønt og har vist nok 4 'blade', det var nogen af dem som var ved at brænde af.

Det var noget med at en forbindelse var dårlig, og der derfor slog gnister inde i stikket.

Jeg mener problemet er kendt ( i hvert fald i USA, hvor Department Of Transportation (DOT) har udsendt en meddelelse) Måske kan du få det undersøgt og repareret på garantien?

"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Copy_Cat

• Fotopedel
  • Sandt SVin
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
« Svar #4 Dato: Marts 23, 2007, 11:29:14 pm »
Olfert, har du oplevet noget efterfølgende?

Ja, jeg har fået skiftet et stik som sidder under tanken - helt fremme ved kronrøret.  På 1000'eren er stikket grønt og har vist nok 4 'blade', det var nogen af dem som var ved at brænde af.

Det var noget med at en forbindelse var dårlig, og der derfor slog gnister inde i stikket.

Jeg mener problemet er kendt ( i hvert fald i USA, hvor Department Of Transportation (DOT) har udsendt en meddelelse) Måske kan du få det undersøgt og repareret på garantien?

Hmm, jeg ser om fejlen kommer igen. Hvis den gør må der jo gøres noget ved det...

Men jeg kan da ikke få det repareret på garantien? Min SV'er er fra 2004...?
Theis

Ex. SV650S ejer.

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
« Svar #5 Dato: Marts 24, 2007, 09:46:41 am »
Olfert, har du oplevet noget efterfølgende?

Hmm, jeg ser om fejlen kommer igen. Hvis den gør må der jo gøres noget ved det...

Men jeg kan da ikke få det repareret på garantien? Min SV'er er fra 2004...?
Nej så kan du ikke! Jeg troede bare lgie at du havde købt fra ny sidste år...

Men løft da tanken og kontrollér det selv.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Stoffer

• Plastikrocker
« Svar #6 Dato: Marts 25, 2007, 06:46:16 pm »
Ja så har jeg lige prøvet det samme, at den "går ud" bedst som man kører lige ud....Nå ind til siden, ned med "benet", ned på knæ og kigge......hmm intet at bemærke.... men det værste var da næsten at hele den flok på ca 35 andre cykler bare fortsatte :whatever:, nej der dog en der stoppede :thumbsup:, og efter flere start forsøg, vippede jeg, af hvilken årsag støttebenet op, og pumpen kørte igen.....hmmm ...Og så på min jomfru tur....
Nå men på hjem vejen skete det igen.. ind til siden, "benet" ned og op igen..Og svinet kunne igen....Så der er vist noget der skal kigges efter, men er det kontakten eller er det længere oppe det er galt..
Schuberth S1 Carbon.= Sort Guld....

BMW F 800 S

Stoffer

• Plastikrocker
« Svar #7 Dato: Marts 27, 2007, 02:54:04 pm »
Nå så fandt jeg ud af hvad mit problem er, og det er at på min Ixil udstødning sidder der en gummi prop, så støttebenet ikke slår imod, og det er den der er for tyk... så en halvering af den burde kunne gøre det...
Schuberth S1 Carbon.= Sort Guld....

BMW F 800 S